پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار ما در لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر است چرا که تیم‌ها مقابل پرسپولیس فوتبال بازی می‌کنند.
امید عالیشاه پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس برابر لخویا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر لیگ قهرمانان آسیا را با برد آغاز کردیم که در آن گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت. هواداران امروز به خوبی از ما حمایت کردند و نشان دادند که چقدر خوب می‌توانند از تیم حمایت کنند. این برد را به همه هوادارانی که امروز بسیار خوب و با شور فراوان از ما حمایت کردند تقدیم می‌کنم.
 
وی در رابطه با اینکه فکر می‌کرد پرسپولیس اینقدر خوب بازی می‌کرد‌،‌خاطرنشان کرد: ما در آسیا کارمان راحت‌تر است چرا که تیم‌ها مقابل ما فوتبال بازی می‌کنند و دفاع مفرط انجام نمی‌دهند به همین خاطر راحت‌تر می‌توانیم بازی کنیم.
 
مهاجم پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا این موفقیت‌ها ادامه پیدا می‌کند، گفت: توکل ما بر خداست اگر هواداران همین طور از ما حمایت کنند می‌توانیم در ادامه خیلی راحت‌تر و بهتر بازی کنیم.
 
عالیشاه در مورد اینکه آیا تغییر پرسپولیس می‌تواند به پرسپولیس کمکی کند،‌گفت:‌من کاری به این حرف‌ها ندارم ولی تغییر مربی به ما کمک نمی‌کند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)