پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که دیدار سرخ‌پوشان برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا خیلی مهم است.

امید عالیشاه پس از برتری سه بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی اول تحت تأثیر زمین ورزشگاه و شرایط بدنسازی بودیم که کار را برای‌مان سخت کرده بود. امتیازات هفته‌های ابتدایی مهم است و خدا را شکر دو بازی اخیر را با برد پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: روز به روز باید بهتر شویم تا در دیدار برابر الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیریم. این دیدار برای ما خیلی مهم است.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه دو برد پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: سالی که نایب قهرمان شدیم، نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم و در پایان به خاطر دو گل نایب قهرمان شدیم. در دو سال اخیر که قهرمان شده‌ایم، تیم در هفته‌های ابتدایی خوب نتیجه گرفته است.

عالیشاه در رابطه با مصدومیت بازیکنان گفت: باید با این قضایا ساخت. ما بازیکنان باید مراقب خودمان باشیم، هر چند بازیکنان جوان خوبی هم داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده یا نه، تصریح کرد: در مورد مسائل مالی از من سؤال نکنید و از باشگاه بپرسید.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت کمال کامیابی‌نیا گفت: کمال کتفش در رفته و خدا کند نیاز به عمل جراحی نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)