پرسپولیس نیوز : بازیکن میانی پرسپولیس می‌گوید از دیشب تا صبح از ناراحتی‌اش نخوابیده. او همچنین امیدوارانه می‌گوید دایی تیمی را نمی‌بندد که وضعیتش بد بماند.

امید عالیشاه درباره دومین شکست پرسپولیس در لیگ برتر، ناراحتی خود و سایر بازیکنان از باخت مقابل نفت و ارزیابی خود از آینده پرسپولیس صحبت کرد.

 

* دومین شکست خود را در فصل جدید متحمل شدید.

 

– مساوی نتیجه‌ عادلانه‌تری برای این بازی بود. به نظر من صحبت کردن در حال حاضر درست نیست. واقعا حرفی برای گفتن ندارم. ما فقط شرمنده هواداران شدیم. باور کنید که من دیشب تا صبح از سردرد نخوابیدم. الان هم نباید مصاحبه کنم، درست نیست.

 

* بالاخره باخت در فوتبال پیش می‌آید. نمی‌توان صحبتی انجام نداد. تو هم بعد از پایان بازی یکی از معدود بازیکنانی بودی که هواداران تشویقت کردند.

 

– من هم مثل بقیه بازیکنان تلاش خودم را انجام دادم. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس هستم. هر روز افتخار می‌کنم که در این تیم بازی می‌کنم و وظیفه‌ام این است که تمام تلاشم را بکنم. واقعیت این است که دیروز همه سعی‌ام را کردم این کار را انجام دهم. همه دویدند، اما آن چیزی که خواستیم نشد.

 

* کیفیت زمین تختی در بازی تاثیرگذار نبود؟

 

– زمین که واقعا بد بود، اما نمی‌شود ما بهانه بیاوریم و بگوییم به خاطر زمین باختیم. همان طور که گفتم همه تلاشمان را کردیم، اما دیشب انگار فایده‌ای نداشت.

 

* واکنش دایی به باخت چه بود؟

 

– مطمئنا زمانی که پرسپولیس می‌بازد دایی خیلی تحت فشار است. او بعد از بازی چیز خاصی نگفت، اما خیلی ناراحت بود.

 

* مقابل نفت موقعیت زیادی هم نداشتید. مشکل از کجاست؟

 

– بله. متاسفانه موقعیت زیادی هم ایجاد نشد. باز هم می گویم که مساوی نتیجه‌ بهتری بود، اما من بازیکن هستم و نمی‌توانم درباره این مسائل صحبتی کنم. این که مشکل تیم کجاست به کادر فنی مربوط می‌شود.

 

* آینده پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

 

– قطعا شرایط ما این طور نمی‌ماند. دایی تیمی را نمی‌بندد که وضعیتش این گونه باقی بماند. ما هفته‌ بعد بازی حساسی را با فولاد داریم و آنها تیم خیلی خوبی هستند. حسین فرکی هم که یک مربی خوب و یک انسان بزرگ است. فکر می‌کنم ما مقابل فولاد محکوم به برد باشیم. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در هفته‌های آینده با حمایت آنها بهترین نتایج را بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)