پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد بازیکنان این تیم برای دریافت حق و حقوق خود راهی جز اعتصاب نداشته‌اند.

 

 چرا بازیکنان پرسپولیس دوباره دست به اعتصاب زدند؟

در حالی که تنها 5 بازی تا پایان فصل باقی مانده است بازیکنان پرسپولیس بین 20 تا 45 درصد از رقم قراردادهای‌شان را گرفته‌اند و وعده و وعیدهایی که تا به امروز به آنها داده شده، عملی نشده است. با این شرایط بازیکنان مجبور شدند اعتصاب کنند تا شاید با این کار حق مسلم ما را بدهند.

 

 بعد از اعتصاب قبلی‌تان خیلی ضرر کردید و از صدر به مکان پنج تنزل کردید نگران تکرار آن سناریو نیستید؟

یک نمونه برای‌تان بگویم. در حالی که فصل دوازدهم لیگ برتر تمام شده است من هنوز 31 درصد مطالباتم را از تیم قبلی‌ام (راه‌آهن) نگرفته‌ام. در حالی که کمیته‌های انضباطی و استیناف هم اخیراً راه‌آهن را محکوم به پرداخت طلب من کرده‌اند اما من هنوز به پول فصل قبلم نرسیده‌ام. تمام اینها را مطرح کردم که بگویم اگر فصل تمام شود هیچ‌کس به داد بازیکن نخواهد رسید و به قول بازیکنان هیچ‌کس حتی جواب تلفن ما را هم نخواهد داد. به همین دلیل بازیکنان با همه مسائل و مشکلاتی که ممکن است برای‌شان پیش بیاید مجبور به اعتصاب شدند، چون به حق فکر می‌کنند هیچ راه دیگری برای رسیدن به مطالبت‌شان ندارند.

 

 پروین می‌تواند حق بازیکنان را بپردازد؟

نمی‌دانم ایشان می تواند چنین کاری انجام دهد یا خیر اما امیدوارم وزارت ورزش به آقای پروین کند. خواسته ما زیاد نیست و حق‌مان را می خواهیم. بازیکنی که هنرش تنها فوتبال است، هیچ راه دیگری برای کسب درآمد ندارد و تمام امیدش پرداخت حق و حقوقش از سوی باشگاه است. ما و هواداران پرسپولیس در این فصل زجر زیادی کشیدیم و امیدوارم وزارت ورزش حق ما را بدهد.

 

 حواشی و اعتصاب‌های اخیر کارتان را برای دیدار با فجر مشکل نمی‌کند؟

مسلماً اگر با این وضعیت به مصاف فجرسپاسی برویم لطمه خواهیم خورد اما امیدوارم حق و حقوق بازیکنان را بدهند تا تیم با روحیه مثل دیدار با سپاهان بتواند فجر را هم با انجام یک بازی خوب شکست دهد.

 

 5 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. شانس قهرمانی‌تان چقدر است؟

من معتقدم ما اگر از 5 بازی آینده در 4 بازی‌مان به برد برسیم قهرمان خواهیم شد. از سوی دیگر من اعتقاد دارم دیگر مدعیان در بازی‌های خود به دلیل اینکه با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد از جایگاه‌شان سُر می‌خورند. شانس ما برای قهرمانی بیشتر از دیگر مدعیان است به شرط اینکه مشکلات و حاشیه‌ها سد راه‌مان نباشد.

 

 قرار است تو و کفشگری از فروردین سال آینده برای پرسپولیس بازی کنید؟

بله ما قرار است به دلیل رو به اتمام بودن فصل از فروردین سال آینده در تمرینات گروهی حاضر شویم. شاید با این کار شرایط ما بازیکنان مصدوم بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)