پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تصمیمات قهرمانی در دقایق آغازین بازی تیمش مقابل سپاهان همه را غافلگیر کرد.

امید عالیشاه در مورد اتفاقاتی که در بازی شب گذشته پرسپولیس و سپاهان رخ داد و منجر به شکست سرخپوشان شد، گفت: من اصلا صحنه‌ای که آقای قهرمانی خطا گرفت را ندیدم و فقط کارت قرمز را دیدم، بعد هم که قهرمانی نقطه پنالتی را نشان داد، داشتم از تعجب شاخ درمی‌آوردم. متاسفانه مسابقه‌ای که می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها از کار در آید، خراب شد.

وی ادامه داد: ما به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و برای پیروزی  هم به اصفهان رفتیم اما واقعا نمی‌شود 90 دقیقه 10 نفره بازی کنیم، شما دیدید که همه تلاش می‌کردند اما واقعا کاری از دست کسی بر نمی‌آمد.  قهرمانی همه ما را غافلگیر کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات دایی و رویانیان علیه محسن قهرمانی، عنوان کرد: من به این صحبت‌ها کاری ندارم و دایی و رویانیان خودشان می‌دانند که باید چه بگویند.وظیفه ما این است که کار خودمان را انجام دهیم اما فقط این را بگویم که در این بازی هر چقدر می‌دویدیم به بازیکنان سپاهان نمی‌رسیدیم.

عالیشاه درباره عملکرد خودش در این مسابقه هم گفت: بعد از اخراج حسینی در نیمه اول عملا مدافع بودم و برای حمله کردن جان نداشتم. در نیمه دوم هم همین اتفاق افتاد و نمی‌توانستم در حملات شرکت کنم. فکر کنم این بدترین بازی عمرم بود.

وی در خصوص عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکن سپاهان گفت: واقعا حرکت جهان عالیان زشت و بد بود. در نهایت هم دیدید که نتوانست توپ را گل کند. بالاخره چوب خدا صدا ندارد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مساله که بازیکنان این تیم می‌توانند شکست مقابل سپاهان را جبران کنند، اظهار داشت: سپاهان  در این بازی کار خاصی انجام نداد. آنها  فقط روی سانترها تمرکز کرده بودند. در مجموع  فکر می‌کنم اگر بازی یک‌- -بر یک مساوی می‌شد، عادلانه‌تر بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)