پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فجری ها برای مساوی به تهران آمده بودند و  در هر دو نیمه از لاک دفاعی بیرون نیامدند.

امید عالیشاه درباره بازی تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما متأسفانه تیم فجر سپاسی بسیار بسته بازی کرد. همه دیدند که تیم فجر بسیار فشرده بازی کرد و بازی تدافعی حریف مانع این شد تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: تیم فجر سپاسی برای مساوی به تهران آمده بودند آنها در هر دو نیمه از لاک دفاعی بیرون نیامدند و از محوطه جریمه شان تکان نخوردند. با بازی بسته حریف کار خاصی نتوانستیم انجام دهیم. با این شرایط خدا را شکر می کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و از کورس عقب نمانیم.

هافبک پرسپولیس همچنین گفت: امیدوارم طلسم نتیجه نگرفتم تیم در بیرون از خانه هم شکسته شود و بیرون از خانه هم بتوانیم پیروز شویم. این بسیار بد است که در بازی های بیرون از خانه نمی توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما می خواهیم روند نتیجه گیری خوب خود را ادامه دهیم و انشاءالله به زودی به صدر جدول می رسیم.

عالیشاه با اشاره به شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر تأکید کرد: دایی از ابتدای فصل تیم را برای قهرمانی بسته است و ما نیز تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به این هم برسیم. قهرمانی با وجود تیم های بزرگی که در لیگ هستند بسیار و سخت است اما ما باید حداقل یک جام کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آمار گلزنی خط حمله پرسپولیس پایین است، افزود: من قبول دارم کم گل زده ایم اما مهم نتیجه گرفتن تیم است که خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی کسب کرده ایم از طرفی تیم هایی که مقابل پرسپولیس قرار می گیرند بازی بسته ای را انجام می دهند. در گذشته  ثابت نکرده ایم هر تیمی مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کرده نتیجه خوبی کسب کردیم.

هافبک پرسپولیس درباره برخورد هواداران با خودش عنوان کرد: هواداران در این مدت به من لطف داشته اند من نیز سعی می کنم در زمین با انجام بازی های خوب جواب محبت هواداران را بدهم. هواداران پرسپولیس امسال به حق انتظار قهرمانی دارند و ما هم آنها را درک می کنیم. امیدوارم شرمنده شان نشویم.

عالیشاه درباره این شایعه که به خاطر خدمت سربازی قصد دارد به تراکتور سازی برود، خاطر نشان کرد: من مشکل سربازی ندارم و این شایعات صحت ندارد.

وی در پایان درباره دیدار با صبای قم گفت: صبا از جمله تیم هایی است که فوتبال بازی می کند و ما هم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم. با هدف برد بازی می کنیم و انشاءالله به هدفمان می رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)