پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت:در این چند روز بعد از بازی مقابل لخویا خوب تمرین کردیم و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

امید عالیشاه در خصوص وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: دیروز در تمرین از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم اما خدا را شکر امروز بهتر هستم و دردی را احساس نمی کنم. هم خودم و هم کادر فنی نگران بودیم این بازی را از دست بدهم اما اگر خدا بخواهد می توانم مقابل بنیادکار بازی کنم.

وی همچنین درباره دیدارهای تیمش با بنیادکار افزود: در این چند روز بعد از بازی مقابل لخویا خوب تمرین کردیم و تمامی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند. بنیادکار فوتبال را سرعتی بازی می کند و بازیکنان شوتزنی دارد. باید با برنامه مقابل این تیم ظاهر شویم تا با کسب یک برد دیگر خودمان را به صعود نزدیک تر کنیم.

هافبک پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: امیدوارم بتوانم در این بازی برای تیمم گلزنی کنم چون انگیزه خیلی بالایی دارم تا در لیگ قهرمانان آسیا که به جز ایرانی ها، خیلی های دیگر نیز شاهد این رقابت ها هستند خودم را نشان دهم. البته مهم در این بازی برای ما سه امتیاز است و گلزنی من در درجه دوم قرار دارد. امیدوارم تا روز بازی هم شرایط خوب خودم و تیم را حفظ کنیم تا خیلی آماده تر از قبل به میدان برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)