هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک عدم برگزاری بازی رسمی در روند آماده سازی تیم برای بازی با الهلال تاثیرگذار است.

امید عالیشاه پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره تمرینات این تیم برای بازی با الهلال عربستان گفت: خوشبختانه تمرینات در چند روز اخیر آغاز شده و مطمئنم کادر فنی تیم الهلال را آنالیز و تدابیر لازم را اتخاذ کرده است. ما بازیکنان هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در جریان مسابقه نیست و رقیبش در کوران برگزاری لیگ عربستان است و آیا این مساله تاثیر منفی روی عملکرد نماینده کشورمان خواهد داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مطمئنا تاثیرگذار است اما کاری‌ نمی‌توان کرد. هنوز بازی‌های لیگ شروع نشده است. استقلال تاجیکستان در کوران بازی‌هایش بود. الهلال هم به همین شکل است. منِ بازیکن نمی‌توانم کاری انجام دهم چون هنوز لیگ ما شروع نشده است.

او درباره تأثیر حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس گفت: هر بازیکنی که وارد تیم می‌شود خودش را در کنار نفراتی که هستند وفق خواهد داد. بازیکنان می‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند. ما هم کمک می‌کنیم که آنها هم بتوانند به تیم کمک کنند.

عالیشاه درباره احتمال بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها تصریح کرد: من به شخصه از بازیکنانی بودم که برای حضور تماشاگران لحظه‌شماری می‌کردم. فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد. اما مهمتر از آن این است که همه مردم واکسینه شوند تا دیگر مرگ و میر عزیزان را نبینیم.

او درباره اینکه قبلا گفته بود کار ناتمام در پرسپولیس دارد و آن هم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است خاطرنشان کرد: واقعا این(قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا) ماموریت نیمه تمام است اما باید مرحله به مرحله و بازی به بازی پیش برویم. انشاالله بتوانیم به این موفقیت برسیم و موفق شویم. کار ناتمام را تلاش می‌کنیم تمام کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)