پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی برای پیام صادقیان خوشحال شدم که بهترین بازیکن دربی شد.

امید عالیشاه اظهارداشت: در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی داشته ایم و آماده بازی با گسترش فولاد هستیم. فکر می کنم با حضور پرشور هوادارانمان بتوانیم این تیم را هم مثل فولاد در آزادی شکست دهیم.

وی درباره وضعیت خود افزود: بعد از اینکه دربی را به دلیل اخراج شدن از دست دادم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. الان هم آماده بازی کردن هستم و انگیزه زیادی هم دارم اما همه چیز بستگی به نظر علی دایی دارد.

عالیشاه با تکذیب نقل قولی که از وی در رسانه ها مطرح شده بود، ادامه داد: برایم عجیب بود که برخی رسانه ها نقل قولی را از قول من مطرح کرده بودند که من اصلا آن را نگفته بودم. من هرگز نگفتم اگر در دربی بازی می کردم گره بازی را باز می کردم. من اصلا بلد نیستم اینطور حرف بزنم و ادعا کنم. یک فوتبالیست باید حرفهایش را در زمین بزند نه در رسانه ها. من دوست ندارم روبروی همبازیانم قرار بگیرم و امیدوارم هواداران پرسپولیس هم بدانند که من این حرفها را نزدم.

وی درخصوص دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش تیم جوان و دونده ای است. این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام وجود بازی می کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم و به صدر جدول نزدیک تر شویم.

عالیشاه درباره انتخاب پیام صادقیان به عنوان بهترین بازیکن دربی 77 خاطرنشان کرد: خیلی برای پیام صادقیان خوشحال شدم که بهترین بازیکن دربی شد. در دربی همه با استرس زیادی بازی می کنند اما واقعا پیام خیلی خوب بود. من هم منتظر دربی برگشت می مانم و امیدوارم در آن بازی جبران غیبتم را بکنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)