پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال دانشجویان ایران اعزامی به بیست و هشتمین المپیاد دانشجویان جهان، گفت: از امید عالیشاه و سجاد شهباز زاده دعوت کرده بودیم، اما این بازیکنان مطرح به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و همچنین برنامه های باشگاهی حاضر به همراهی تیم ما نشدند.

فرشاد کرمی عصر امروز (سه شنبه) پس از دیدار تدارکاتی تیم فوتبال دانشجویان با سایپا که به تساوی 2 بر 2 انجامید، تصریح کرد: هم اکنون 22 بازیکن در اردو حضور دارند که در نهایت 20 بازیکن به المپیاد دانشجویان که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هفتاد درصد بازیکنان تیم دانشجویان ایران گمنام هستند، افزود: برای انتخاب بازیکنان با مربیان باشگاه ها مشورت گرفته و دیدارهای زیادی را در تهران و شهرستان ها زیر نظر داشتیم که تعداد زیادی را گزینش و در نهایت اردونشینان را مشخص کردیم.

کرمی با اشاره به اینکه تیم دانشجویان ایران در گروه سختی با برزیل، ژاپن و مالزی همگروه است، عنوان کرد: با توجه به توانمندی حریفان امیدواریم حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

وی با تاکید براینکه نباید انتظارات از این تیم بالا باشد، اظهار داشت: پس از هشت سال جواز حضور در المپیاد دانشجویان را کسب کرده ایم و اگر بتوانیم از گروه خودمان صعود کرده و به جمع هشت تیم برسیم، برای ما کافی است.

کرمی با اعلام اینکه بازیکنان به 85 درصد آمادگی رسیده اند، گفت: در این مدت دیدارهای دوستانه زیادی با تیم هایی ذوب آهن، راه آهن، سایپا و دو تیم داخلی دیگر برگزار کرده و حتی با تیم دانشجویان جمهوری آذربایجان نیز روبرو شده و به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال دانشجویان ایران در پایان از مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قدردانی کرد.

بیست و هشتمین دوره المپیاد دانشجویان از 12 الی 23 تیرماه در کره جنوبی برگزار می شود که کاروان ایران با هشت رشته در آن شرکت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)