پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند در فصل آینده نتایج خوبی را کسب کند.

امید عالیشاه ، درباره اردوی پر‌سپولیس در ترکیه، اظها‌ر کرد: خدا را شکر اردوی خوب و با نشاطی را در ترکیه برگزار کردیم. همه چیز در آنجا مهیا بود تا ما با انگیزه در تمرینات حضور داشته باشیم. یک کمپ تمرینی خوب در اختیار ما بود و همه از شرایط موجود راضی بودند.

وی درباره شرایط خودش نیز، افزود: من هم شرایطم خوب است و تمرینات خوبی را در اردوی ترکیه انجام دادم. باید تمرینات بیشتری را انجام دهم تا در آغاز لیگ با آمادگی کامل در خدمت تیم باشم.

عالیشاه در ادامه در پاسخ به این سوال که آینده پر‌سپولیس را در فصل آینده چگونه می بینید؟ گفت: ما فصل گذشته نتایج خوبی را کسب نکردیم و باید تمام توان تلاش کنیم تا نتایج فصل گذشته را جبران کنیم. در حال‌ حاضر همه بازیکنان مصمم هستند و با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کنند تا ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ بگیریم. ما این پتانسیل را داریم که یک دوره یک پر‌سپولیس خوب را برای هواداران بسازیم.

وی در پایان درباره بازیکنان جدید در تیم پر‌سپولیس هم ا‌ضافه‌ کرد‌: با نظر کادرفنی بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده است. البته من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره ماندن یا رفتن بازیکنی صحبتی کنم. وظیفه من این است که با تمام وجود در تمرینات شرکت کنم و برای موفقیت تیمم تلاش کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)