پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر اعتماد  دایی توانستم برای پرسپولیس بازیهای خوبی انجام دهم.

امید عالیشاه درخصوص پیروزی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهارداشت: بازی خوبی بود. گسترش تیم دونده و جوانی است و شکست دادن این تیم کار خیلی آسانی نبود اما خوشبختانه ما از پس آن برآمدیم.

وی ادامه داد: موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم بازی را با گلهای بیشتری ببریم. پرسپولیس در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته و خوشحالم که توانستیم این بار هم در آزادی تماشاگران را خوشحال کنیم.

عالیشاه درخصوص اینکه چرا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: زحمت همه بچه ها بود که من بهترین بازیکن شدم. کار خاصی انجام ندادم و شاید چون پنالتی گرفتم من را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند.

وی درباره حضور موفقش در پرسپولیس گفت: دایی از من شناخت خوبی داشت و خوشحالم که اعتماد کرد و من را به پرسپولیس آورد. من به خاطر اعتماد دایی و اعتماد به نفسی که او به من داد توانستم بازیهای خوبی برای پرسپولیس انجام دهم. خوشحالم که پیراهن تیمی بزرگ مثل پرسپولیس را بر تن می کنم و امیدوارم بتوانم تا پایان لیگ همینطور باشم تا جواب اعتماد دایی را بدهم.دایی به نامها توجهی ندارد و فقط کسانی را در ترکیب اصلی قرار می دهد که در تمرینات آماده باشند.

عالیشاه درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم اما مقابل تیمهایی مثل سپاهان که فوتبال بازی می کنند می توانیم راحت تر بازی کنیم. ما محکوم به شکست سپاهان هستیم چون می خواهیم روند رو به رشدی را که داریم ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)