پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم با پرسپولیس توافق کنم اما اگر توافقی صورت نگیرد، به یکی از 2 پیشنهاد خارجی ام جواب مثبت خواهم داد.

امید عالیشاه در خصوص اینکه امروز بعد از جلسه با مسئولان تیم با ناراحتی باشگاه را ترک کرد اظهار داشت: چیزی که مشخص است هیچ توافقی بین من و باشگاه صورت نگرفته است. در حال حاضر مدیربرنامه هایم در باشگاه است تا در خصوص شرایط من با مسئولان باشگاه صحبت کند و همانطور که قبلا هم گفتم باید از مدیران باشگاه پرسپولیس بپرسید که من در این تیم می مانم یا خیر.

وی ادامه داد: چیزی که مشخص است این است که من پرسپولیس را دوست دارم و حتی یک درصد هم به جدا شدن از این تیم هم فکر نمی کنم و دوست دارم در باشگاه پرسپولیس بمانم تا برای این تیم بازی کنم اما واقعیت این است وقتی من برای باشگاه یک قدم برمی دارم باشگاه هم باید برای من یک قدم بردارد تا توافق حاصل شود نه اینکه فقط من کوتاه بیایم و باشگاه سر موضع خود باقی بماند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روزهای تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس یک تیم مردمی است و همانطور که دیدید با اینکه ما در لیگ نتیجه نگرفتیم اما در جام باشگاه های آسیا 100 هزار نفر ورزشگاه را پر کردند. وقتی تیمی اینقدر هوادار دارد پس باید به فکر هواداران هم بود. پرسپولیس باید همیشه قوی باشد و قوی بسته شود تا هواداران از داشتن چنین تیمی افتخار کرده و دوباره با ورزشگاه آشتی کنند.

عالیشاه در خصوص اینکه در حال حاضر چه تصمیمی خواهد گرفت، بیان داشت: من منتظر باشگاه هستم چون قرار شد مسئولان به من خبر بدهند تا دوباره با مدیران باشگاه دیدار کنم. همانطور که گفتم و بارها تاکید کردم من حتی یک درصد به جدا شدن از پرسپولیس حتی فکر هم نکردم و امیدوارم با این تیم توافق کنم اما اگر توافقی صورت نگیرد، به یکی از 2 پیشنهاد خارجی ام جواب مثبت خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)