مرجع خبری پرسپولیس : وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين كه بعد از تصويب قانون نظارت بر نمايندگان مجلس، تكليف نمايندگان حاضر در هيات مديره‌هاي پرسپوليس و استقلال چه خواهد شد؟ گفت: ظرفيت قانون اساسي و اساسنامه دو باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال و پرسپوليس متعدد و متفاوت است و به ما اجازه داده كه 3، 5 يا 7 نفر را براي هيات مديره معرفي كنيم.

 

اگر قانون تسري پيدا كند و قانون نظارت بر نمايندگان مجلس تصويب و تاييد شود، مي‌توان با تعداد كمتري هيات مديره را اداره كرد، اگر لازم شود هيات مديره را ترميم مي‌كنيم.

 

محمد عباسي در واكنش به اظهارنظر عزيز محمدي، رييس سازمان ليگ كه احكام اعضاي هيات مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هنوز صادر نشده، توضيح داد: احكام در داخل كشور صادر مي‌شود، آنچه بايد به AFC اعلام مي‌شد معرفي اسامي اعضاي هيات مديره بود كه انجام شده و جاي هيچ نگراني وجود ندارد.

عباسي در پاسخ به اين پرسش مبني بر اينكه تكليف مديران دو شغله و بازنشسته چه خواهد شد؟ گفت: من نامه‌اي به پورمحمدي نوشته‌ام و ظرفيت‌هاي تجربي كشور را به ايشان يادآوري كردم. در اين نامه گفته‌ام كه در جريان ورزش نيازمند مساعدت همه جانبه كساني هستيم كه در طول اين چند سال حضور داشتند. اگر بتوانيم از اين دسته از افراد استفاده كنيم، در منصب رياست فدراسيون‌هاي ورزشي به كارشان ادامه مي‌دهند و اگر قانون اجازه نداد مي‌توانند مثل هميشه به رشته‌هاي ورزشي مربوطه كمك كنند. خوشبختانه در ايران استعدادهاي بالايي داريم و مي‌توانيم در صورت مخالفت سازمان بازرسي كل كشور از ظرفيت‌هاي ديگر استفاده كنيم.

وزير ورزش و جوانان در رابطه با اينكه مجامع انتخاباتي رياست فدراسيون‌ها چه زمان برگزار مي‌شود؟ اينچنين جواب داد: «ما مجامع را به موقع برگزار خواهيم كرد.»

محمد عباسي در پاسخ به اين سوال مبني بر اينكه بعد از انتصاب‌هاي صورت گرفته و حضور مديران وزارت تعاون در وزارت ورزش و جوانان بايد نام اين وزارتخانه را از اين پس «وزارت تعاون و جوانان» گذاشت؟ گفت: چيزي كه همه بايد بدانند اين است كه وزارتخانه جديد ديگر سازمان تربيت بدني سابق نيست. يعني وزارتخانه بايد با همه تخصص‌ها و حرفه‌هاي متعدد اداره شود كه بخش قابل توجهي از آن هم در قالب مديريت انجام مي‌شود. ما از مديراني استفاده كرديم كه تجربه فكري و توانمندي آنها در وزارتخانه‌هاي مختلف افزون شده. ما خودمان را محروم نمي‌كنيم و از انسان‌هاي باتجربه‌اي كه در بخش‌هاي متعدد وزارتخانه‌هاي مختلف كار كرده‌اند استفاده مي‌كنيم. اكنون هم چه در بخش تربيت بدني و چه در بخش جوانان به ويژه‌ از كساني كه اهل فرهنگ و ايده در عرصه جوانان هستند، استفاده مي‌شود.

عباسي در واكنش به بي احترامي به برخي خبرنگاران در فينال رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا پاسخ داد: من در جريان رفتارها و سوابق برخورد گذشتگان با خبرنگاران نيستم اما آرزو دارم همكارانم از خبرنگاران به‌عنوان دوستانشان به خوبي استقبال كنند و متحد باشند. من به دوستان توصيه مي‌كنم كه با هم باشند و به رفاقت‌ها ادامه دهند. خبرنگاران هم بايد به دوستان ما كمك كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)