پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:اصلی ترین مشکل تیم پرسپولیس در حال حاضر مدیریت آن است.

 عباس آقایی پس از پایان بازی تیمش مقابل گسترش فولاد درباره تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی به لحاظ کسب سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت. ما برای برد به میدان آمده بودیم و همه تلاش خود را نیز برای رسیدن به این هدف انجام دادیم. اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. همه دیدند که ما تیم برتر میدان بودیم و حق مان تساوی نبود بلکه برد مقابل استقلال بود.

وی در خصوص عملکرد داوری بازی خاطرنشان کرد: به نظرم داور قضاوت متعادلی داشت و تصمیم تاثیرگذاری نگرفت که به ضرر یکی از دو تیم باشد.

مربی تیم گسترش فولاد در خصوص اینکه آخرین قهرمانی پرسپولیس زمانی رقم خورد که شما در این تیم بازی می کردید، فکر می کنید مشکل حال حاضر این تیم چیست، بیان داشت: به نظرم اصلی ترین مشکل تیم پرسپولیس در حال حاضر مدیریت آن است. چون این تیم به دلیل تغییرات زیاد مدیریتی که داشته آرامش ندارد. اگر مشکل مدیریت حل شود مشکل بازیکنان نیز حل خواهد شد.

وی در خصوص احتمال حضور قطبی در کادر فنی پرسپولیس نیز عنوان کرد: قطبی جزو مربیانی است که هنگامی که به ایران آمد محبوبیت زیادی داشت و فکر می کنم اگر دوباره برگردد این محبوبیت می تواند به وی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)