مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصارى فرد: به كرانچار اولتيماتوم جدى مى دهم

مى گويند به سازمان تربيت بدنى رفتيد و با على آبادى جلسه اى داشتيد؟
قبل از هر كارى پيگير حل مشكل عادل كلاه كج شدم و بعد از آن به سازمان رفتم. بله جلسه اى با آقاى على آبادى داشتم بيشتر در مورد مسائل و مشكلات مالى باشگاه با ايشان صحبت كردم.

حالا اين جلسه نتيجه اى داشت؟
– انشاءالله نتيجه اش مشخص مى شود. قرار شد روز شنبه (امروز) سازمان كمك مالى در اختيار ما قرار دهد. البته رقمش خيلى بالا نيست اما بخشى از مشكلات ما را حل خواهد كرد.

فكر مى كنيد رقم در نظر گرفته شده سازمان براى پرسپوليس چقدر باشد؟
– اصلاً مشخص نيست حرف خاصى در اين مورد زده نشده. شايد در حدود ۲۵۰ ميليون تومان.


از عادل كلاه كج گفتيد قراردادش را ثبت كرديد اما كارت بازى نتوانستيد برايش بگيريد
.
– اول اينكه بعد از حل شدن مشكل سربازى عادل و ثبت قراردادش عزيزمحمدى در تهران حاضر نبود تا با او در اين مورد صحبت كنيم. ايشان به همراه على كفاشيان به مالزى آمده بودند و پرواز برگشت آنها خيلى ديرتر از پرواز ما بود. دوم اينكه قانون همين است. بلافاصله كارت بازيكن را صادر نمى كنند. البته چون پرونده اى در كميته انضباطى مفتوح بود همه چيز به روز شنبه موكول شد. شنبه كارتش صادر مى شود تا از هفته سوم ليگ به بعد اجازه همراهى تيم جديدش را پيدا كند.


از قول يكى از مسئولان كميته انضباطى نوشته و گفته اند كه بازى پرسپوليس و استقلال اهواز بدون تماشاچى برگزار مى شود چون شما درزمان مقرر به رأى صادره اعتراض نكرديد و در اين راه تعلل داشتيد
! 

– اين حرف ها چيست كه مى زنند؟ كدام تعلل؟ من خودم شخصاً رفتم دفتر آقاى شريفى و با ايشان جلسه داشتم. خود رئيس كميته انضباطى اعلام كرد كه هيچ راهى ندارد و بايد از يك جايى قانون را اعمال كنيم. ظاهراً به خاطر فحاشى عده اى به من اين رأى صادر شده بود. من در آنجا گفتم از خودم مى گذرم تا هواداران پرسپوليس از ديدن بازى تيم محبوبشان محروم نشوند. آن وقت چنين حرف هايى مطرح مى شود. بعد هم يك چيز را به شما بگويم استقلال بدون تماشاچى بازى كرد و امكان نداشت جريمه هواداران پرسپوليس بخشيده شود. پس بقيه اين حرف ها كاملاً بى ربط است.


در روزهايى كه نبوديد اين خبر به گوش رسيد كه چك شما به ورزشگاه خيريه عمل برگشت خورده و مسئولان استيل آذين با رقمى بهتر خواستار عقد قرارداد با مسئولان اين ورزشگاه شده اند. براى اين مسأله چه كار كرديد؟

– خيالتان راحت ، هيچ مشكلى از اين بابت نداريم. روز پنجشنبه جلسه اى با مسئولان اين ورزشگاه داشتم. مسائل و مشكلات را بررسى كرديم و خدا را شكر همه چيز حل و فصل شد و ما هم اينجا خواهيم ماند. قرار نيست اتفاق ديگرى بيفتد.

ظاهراً يك جورايى پرسپوليس و استيل آذين مقابل هم قرار دارند. نمونه اش بيانيه مسئولان اين تيم و دعوت آنها از هواداران براى حضور در ورزشگاه و اعلام رسمى باشگاه مبنى بر نبود تيمى به نام پرسپوليس!
ببينيد من قبلاً هم در اين مورد صحبت كرده ام من اصلاً بحثى در مورد اشخاص ندارم صحبت من در مورد خود پرسپوليس است. در حال حاضر پرسپوليس يك تيم است و تيم دومى براى اين تيم وجود ندارد. اگر روزى تيم دومى براى پرسپوليس در نظر گرفتيم به همه اعلام مى كنيم تا هواداران حمايت خود را معطوف اين تيم هم كنند اما در حال حاضر پرسپوليس يكى است و اين تيم در ليگ برتر حضور دارد.

هر روز كه مى گذرد بيشتر مى شنويم كه پرسپوليس در معرض ايجاد تغييرات جديد در بخش مديريت است. با اين وضعيت مشكلى نداريد؟
– من تا روزى كه در خدمت پرسپوليس و هوادرانش خواهم بود هركس هم كه جاى من بيايد اهميتى ندارد. ما هميشه پرسپوليسى بوده و هستيم. دوست ندارم با اين حرف ها تمركزم را از روى كارهاى تيم از دست بدهم.

اما اين بى ثباتى روى عملكرد بازيكنان تيم قطعاً تأثير خواهد گذاشت.
– اتفاقاً من در اين مورد با بازيكنان صحبت كرده ام. به آنها گفته ام شرايط هميشه به اين شكل بوده و كسى آمده و كسى رفته اما اين بار وضعيت فرق مى كند. اگر تيم در زمين درست عمل كند خود به خود تأثير حاشيه ها به صفر خواهد رسيد. فكر كنم بچه هاى تيم هم مصمم شده اند تا خود را در زمين ثابت كنند. وقتى تيم نتيجه بگيرد و خوب عمل كند دليلى براى ايجاد تغييرات نيست. اگر هم تغييرى باشد سربلندى اش مال همه ماست.

بالاخره هوار محمد هم آمد. مشكل براى پرداخت پول اين بازيكن نداريد؟
– نه، مگر قرار است مشكلى در اين رابطه داشته باشيم؟

اما هنوز به بعضى از بازيكنان پول نداده ايد؟
– نه. خيالتان راحت. انشاالله به زودى پول همه را مى پردازيم تا بازيكنانمان با خيالى راحت براى تيمشان بازى كنند. پول هوار محمد هم پرداخت مى شود. از اين بابت نگران نباشيد.

يك موضوع مهم ديگر مربوط به لباس هاى اين فصل تيم است. خيلى ها از كيفيت لباس هاى موجود رضايت ندارند؟
– در اين مورد هم بيكار نبوديم. با چند شركت صحبت كرديم كه هنوز به نتيجه اى نرسيديم. در حال حاضر منتظريم تا قراردادمان با اسپانسر حل شود چون قرار است اسپانسر در اين موردنظر بدهد.

راستى يك موضوعى هست كه مربوط به سالهاى گذشته مى شود. وضعيت كانون هواداران و عضوگيرى اين كانون هميشه با حرف و حديث هاى زيادى همراه شده است. شما براى اين مسأله چه برنامه اى داريد؟
– سعى كرديم از آن اتفاقات فاصله بگيريم و يك كار درست و مناسب انجام دهيم. در حال حاضر مشغول عضوگيرى از طريق تلفن و سايت باشگاه هستيم و براى آنها كارت صادر مى كنيم. ضمن اينكه برايشان برنامه هايى داريم كه به تدريج اعلام مى كنيم.

مثل چى؟!
– مثل بيمه كردن هواداران و…! به موقع در اين رابطه اطلاع رسانى خواهيم كرد.

در مورد بازى با استقلال اهواز از چه نظرى داريد؟
– بازى بسيار بدى انجام داديم و بازيكنان به هيچ وجه خوب ظاهر شدند. البته ما بر اثر اشتباه فردى گل تساوى را دريافت كرديم اما در مجموع پرسپوليس تيمى نيست كه بخواهد در ورزشگاه آزادى چنين باز مى كند. ما بايد حداقل بازى هاى خانگى مان را با پيروزى پشت سر بگذاريم و ۳ امتياز حساس آن را كسب كنيم اما متأسفانه عملكردمان مقابل استقلال اهواز بد بود.

شنيديم امضاى كادرفنى را به دفتر خود احضار كرده ايد؟ درست است؟
– به خاطر اين بازى بد به كرانچار اولتيماتوم جدى خواهد داد. چرا كه معتقدم اكنون حتى با گذشت ۲ هفته از مسابقات ليگ برخى تيم ها ۲ پيروزى به دست آورده و ۴ امتياز از تيم بزرگى چون پرسپوليس جلو افتاده اند كه جبران آن مى تواند در ادامه دشوار باشد. گرچه در مجموع فكر مى كنم بايد به مربى و حتى بازيكنان فرصت بيشترى داد و قلبم مى گويد كه آينده پرسپوليس خوب است.

آيا بازيكنان را جريمه خواهيد كرد؟
– با وجود فوتبال بدى كه از بازيكنان پرسپوليس ديدم، آنها را جريمه نخواهم كرد و اعتقاد دارم گذشت زمان مى تواند شرايط بازى شان را بهبود بخشد و نمى خواهم آنها را به لحاظ روحى در وضعيت پايين ترى نسبت به حد فعلى قرار دهم.

آيا قصد داريد بازيكنى را ترانسفر كنيد؟
– وقتى با همه بازيكنان قرارداد امضاء كردم تيم را براى ۲ سال بستم ومطمئن باشيد در اين مدت هيچ كس از پرسپوليس جدا نمى شود. ما همه بازيكنان را مى خواهيم و خوشبختانه كرانچار نيز نظر مساعدى روى آنها دارد تا بتوانيم با برنامه بلند مدت به هدف خود برسيم.


حدود ۲۵۰ نفر روز جمعه در جايگاه ويژه نشسته بودند. چند نفر از اين تعداد از طرف باشگاه پرسپوليس بودند؟

– از اين تعداد تنها ۱۰ نفر از مسئولين باشگاه پرسپوليس بودند و قطعاً بقيه را نمى شناختم. براى من جاى سؤال داشت كه اين افراد چه كسى بودند و چگونه به ورزشگاهى مى آمدند كه نه بليت فروشى داشت و نه تماشاگر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)