پرسپولیس نیوز : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دیروز که در سازمان لیگ حضور داشتم هرکس من را می بینید از من خواهش می کند که پرسپولیس نفرین نکنم.

محمد عباس زاده در خصوص نتیجه رای سازمان لیگ اظهار داشت: فکر می کنم با توجه به شرایطی که دیروز ما در سازمان لیگ داشتیم فکر نمی کنم نتیجه خاصی از حضور در سازمان لیگ گرفته باشیم. فعلا تنها اتفاقی که افتاده این است که امروز شکایت نامه ای را من و مسعود همامی علیه باشگاه پرسپولیس تنظیم کردیم و قرار است امروز آن را به تاج بدهیم. امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف ما دو نفر مشخص شود.

وی ادامه داد: وقتی کسی که حتی نمی داند که توپ گرد است یا مربع درباره فوتبال اظهار نظر می کند همین می شود که فوتبال ما پیشرفت نکند. من واقعا خیلی دوست دارم که بدانم طاهری با لباس ورزشی اصلا عکس دارد که در مورد بازیکنان پرسپولیس اظهار نظر می کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از دیروز که در سازمان لیگ حضور داشتم هرکس من را می بینید از من خواهش می کند که پرسپولیس نفرین نکنم و من باید در جواب آنها بگویم که من هرچیزی که من از فوتبال دارم از پرسپولیس است و هیچ وقت تیم محبوبم را نفرین نخواهم کرد. چون پرسپولیس و هوادارانش مشکلی ندارند و مشکل وقتی آغاز می شود که اشخاص غیرفوتبالی برای آن تصمیم می گیرند. در هر صورت امروز ما شکایت نامه ای را تنظیم کردیم و امیدوارم که تاج هرچه سریع تر وضعیت ما دو نفر را مشخص کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)