مرجع خبری پرسپولیس : دبير كميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: در صورت اثبات تخلف تماشاگران ميهمان در بازي پرسپوليس برابر تراكتورسازي احتمال محروميت اين تماشاگران از حضور در ورزشگاه يادگار امام (ره) وجود خواهد داشت.

 

حسين عبداللهي درباره حوادثي كه در ديدار پرسپوليس برابر تراكتورسازي رخ داد گفت: پيش از شروع رقابت‌هاي ليگ در جلساتي كه در كميته‌ي انضباطي برگزار كرديم همگي اعضاء ابراي اميدواري كردند كه حداقل در شروع رقابت‌هاي ليگ با مشكلي روبرو نشويم، اما اين را هم پيش‌بيني كرديم در صورت تخلف تماشاگران، بازيكنان و هر يك از عوامل مسابقات براساس آيين نامه با متخلفان به شدت برخورد كنيم.

 

وي با بيان اينكه حادث شدن چنين اتفاقي درشروع ليگ غيرقابل پيش‌بيني بود، گفت: امروز و فردا بيشتر اعضاي كميته انضباطي در مرخصي هستند و شريفي هم به مالزي سفر كرده است. بنابراين تشكيل جلسه و تصميم گيري پيرامون اتفاقي كه در بازي پرسپوليس و تراكتورسازي افتاد به ابتداي هفته آينده موكول خواهد شد.

 

عبداللهي در پاسخ به اين سوال كه آيا شريفي همچنان به محروم نكردن هواداران اعتقاد دارد گفت: بعضي مواقع نرمش‌ها با بازخورد مثبتي همراه نمي‌شوند، ضمن اينكه ممكن است ما در بررسي‌هايمان به سرنخ‌هايي برسيم كه فحاشي تعدادي از تماشاگران به خاطر تحريك برخي افراد بوده است بنابراين در اين صورت چاره‌اي جز محروم كردن باشگاه‌ها از حضور هواداران نداريم. به هر حال ما هم بايد براي به حداقل رساندن تخلفات از ابزارهايمان استفاده كنيم.

 

وي در ادامه از احتمال محروميت هواداران تراكتورسازي خبر داد و گفت: در بازي سه‌شنبه پرسپوليس ميزبان بود و تخلفي كه رخ داد از سوي هواداران ميهمان بود. بنابراين در صورتي كه كميته انضباطي به اين جمع‌بندي برسد كه هواداران تراكتورسازي محروم شوند اين محروميت در بازي‌هاي خانگي اين تيم اعمال خواهد شد.

 

 ضمن آنكه فصل گذشته هم باشگاه تراكتورسازي از حضور هوادارانش محروم شده بود اما با تعهدي كه مسوولان اين باشگاه دادند موقتا حكم را اجرا نكرديم اما اگر قصد داشته باشيم هواداران اين تيم را محروم كنيم محروميت‌هاي گذشته را در نظر خواهيم گرفت.

 

عبداللهي در پايان گفت: مماشاتي در كار نخواهد بود و كميته انضباطي با متخلفان در ليگ دهم براساس آيين نامه به شدت برخورد خواهد كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)