مرجع خبری پرسپولیس :  عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با ابراز تاسف براي سرپرست باشگاه پرسپوليس محروميت اين باشگاه و تراكتورسازي را قطعي دانست.

 

حسين عبداللهي در مورد اظهارات حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس، مبني بر اينكه راي كميته انضباطي بدون امضاي اعضا به باشگاه ابلاغ شده عنوان كرد: اگر دقت كرده باشيد در نامه‌اي كه كاشاني در تلويزيون نشان داد يك مهر برابر اصل در آن ديده مي‌شد. در تمام آراي ابلاغي كميته انضباطي به همين گونه است يعني اينكه هيچ كدام از اعضا راي ابلاغي را امضا نمي‌كنند و آن را تنها با مهر كپي برابر اصل به طرفين دعوا ابلاغ مي‌كنند.

وي ادامه داد: براي حبيب كاشاني كه مدت‌هاست مديريت اين باشگاه را بر عهده داشته متاسفم. ايشان چندين راي از كميته انضباطي را ديده‌اند كه بدون امضا و فقط با مهر برابر اصل به باشگاه ابلاغ شده است.

 

عضو كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با انتقاد دوباره از برخي از اظهارات ديگر حبيب كاشاني كه امروز در يك برنامه ورزشي مطرح كرد گفت: ايشان ماده 5 آئين نامه را به طور ناقص خواند و گفت زماني كه رئيس نباشد صدور و ابلاغ راي درست نيست. بايد بگويم ادامه اين ماده را كاشاني در تلويزيون نخواند. در ادامه ماده آمده است: رئيس يا معاون كميته بايد حضور داشته باشند و راي به امضاي 3 نفر از اعضا برسد. در مورد حكم محروميت باشگاه پرسپوليس روغني معاون كميته انضباطي حضور داشت و 3 عضو كميته آن را امضا كرده‌اند. نمي‌دانم چرا كاشاني ادامه اين ماده را نخواند.

 

 اين قانون است حتي در دادگاه و محاكم قضايي نيز قاضي تنها داد نامه را امضا مي‌كند و از آن كپي گرفته مي‌شود و نسخه‌اي كه به طرفين دعوا ابلاغ مي‌شود بدون امضاي قاضي و فقط با مهر برابر اصل است. در اينجا اين مهر همان مفهوم امضا را دارد. كاشاني بهتر است بگويد كدام راي كميته انضباطي كه به باشگاه پرسپوليس ابلاغ شده امضا داشته است كه امروز در رسانه پر مخاطب تلويزيوني چنين مسائلي را مطرح مي‌كنند.

عبداللهي در مورد جريمه 30 ميليون توماني پرسپوليس گفت: در آئين نامه انضباطي مواد 20 و 21 سقف جريمه 30 ميليون تومان تعيين شده است و براي اين باشگاه‌ها سقف آن را در نظر گفته‌ايم.

عضو كميته انضباطي در مورد اينكه شريفي رئيس اين كميته همواره اعتقاد داشت نبايد تماشاگران را از حضور در ورزشگاه محروم كنيم، چرا اكنون چنين رايي صادر شده، تاكيد كرد: پس از بازگشت شريفي به ايران در اين مورد ايشان توضيح كامل را خواهند داد.

 

 ايشان همواره معتقد بود نبايد هوادار را از حضور در ورزشگاه محروم كرد و بايد باشگاه را جريمه كرد اما اين تصميم در برهه‌اي از زمان گرفته شد و زماني كه مي‌بينيم اين تنبيه اثري ندارد و در هفته‌ اول مسابقات ليگ چنان اتفاقات ناخوشايندي در ورزشگاه رخ مي‌دهد تصميم به محروميت تيم‌ها گرفته مي‌شود تا آنها بدون حضور تماشاگرانشان مسابقه بدهند. شايد اگر اين اتفاقات در هفته اول ليگ نمي‌افتاد كميته انضباطي چنين راي صادر نمي‌كرد.

 

وي ادامه داد: ظاهرا از مماشات كميته انضباطي سوء استفاده شده و برخي تصور كرده‌اند هر كاري مي‌خواهند مي‌توانند در ورزشگاه انجام دهند اما ما با قدرت اين راي را انجام خواهيم داد و پس از اين نيز در صورت تكرار حوادث با همين شيوه با باشگاه‌ها رفتار مي‌كنيم.

عبداللهي در پايان گفت‌وگو در مورد اعتراض 2 باشگاه پرسپوليس و تراكتورسازي به راي صادره تصريح كرد: طبق آئين نامه محروميت‌هاي تا 2 جلسه قطعي و غير قابل اعتراض است. اين باشگاه‌ها مي‌توانند فقط در مورد جريمه 30 ميليون توماني اعتراض كنند و اعتراض به بخشي از راي به معني توقف اجراي آن راي نيست و محروميت 2 جلسه‌اي پرسپوليس و تراكتورسازي قطعي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)