پرسپولیس نیوز : دبیر کمیته انضباطی گفت: در آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه ای به نام اخراج از ایران نداریم که اسکوچیچ را با آن تنبیه کنیم.

حسین عبداللهی  درباره اتفاقات ایان بازی دیروز تراکتورسازی و فولاد که علی خسروی با اشاره به آن مدعی شده سرمربی تیم اهوازی نسبت به داور به زبان غیر ایرانی فحاشی کرده است و از کمیته انضباطی خواستار اخراج این مربی از ایران شده است اظهار داشت: دیروز فدراسیون فوتبال به حالت نیمه تعطیل بود و امروز هم که تعطیل است. هنوز گزارشی از این بازی به دست ما نرسیده است اما اگر برسد قطعا درباره اش تصمیم گیری می کینم.

وی ادامه داد: اسکوچیچ به تازگی بابت دو پرونده مربوط به بازی تیمش برابر ذوب آهن هم جریمه محرومیت داشت و هم دو جریمه نقدی و اگر بار دیگر این کار را کرده باشد شامل تشدید جریمه خواهد شد و همه این موارد در آیین نامه انضباطی دیده شده است.

دبیر کمیته انضباطی در این باره که خسروی گفته این مربی به دلیل بی حرمتی به داوران باید از ایران اخراج شود گفت: جریمه نقدی و محرومیت از همراهی تیم در آیین نامه آمده است و البته از علی خسروی هم می خواهیم که اگر مستنداتی برای این مسایلی که عنوان کرده اند دارند به کمیته انضباطی ارائه دهند تا در صدور رأی دقت عمل بیشتری صورت بگیرد ولی در احکام چیزی به عنوان اخراج از ایران نداریم که خسروی خواستار آن شده است.

عبداللهی همچنین در این باره که آرای مربوط به باشگاه پرسپولیس برای بازی بدون تماشاگر چه زمانی صادر می شود گفت: اول باید گفت که هنوز کسی نمی داند که این تیم از بازی با تماشاگر محروم شده یانه و دوم اینکه آراء باید به امضای دبیر کل فدراسیون برسد. ما آرای مدنظرمان را صادر کرده ایم و هر زمان دکتر اسدی آن را تأیید و امضا کند به باشگاههای پرسپولیس و تراکتورسازی ابلاغ خواهد  شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)