پرسپولیس نیوز : دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: سابقه ناسزاگویی تماشاگران پرسپولیس که به داور بازی و بازیکن تیم حریف بوده را در صدور رأی دیدار این تیم با سپاهان در نظر می‌گیریم.

حسین عبداللهی  در خصوص تخلفات انضباطی صورت گرفته در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان گفت: هنوز گزارش این بازی به دست ما  نرسیده و به احتمال فراوان روز شنبه یا یکشنبه آینده خواهد رسید و بررسی آن را در دستور کار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم.

وی افزود: از طریق تلویزیون این بازی را دیدم که تخلف مربوط به پرتاب نارنجک در آن محرز بود. ضمن اینکه گفته شده ناسزاهایی علیه محمدرضا خلعتبری صورت گرفته که البته من آنها را نشنیده‌ام.

دبیر کمیته انضباطی در مورد اینکه آیا این تخلفات منجر به محرومیت تماشاگران پرسپولیس خواهد شد، اظهار داشت: باید ببینیم درجه و شدت آن به چه میزان بوده است. تماشاگران پرسپولیس در گذشته سابقه ناسزاگویی به داور و بازیکن تیم حریف را دارند که این سابقه در صدور حکم تاثیرگذار خواهد بود. تاکید می‌کنم باید تخلفات صورت گرفته را با آیین نامه انضباطی تطبیق دهیم تا بر اساس ماده 72 آیین نامه رأی صادر شود، بنابراین فعلا نمی‌توان گفت که آیا تماشاگران پرسپولیس به خاطر تخلفی که انجام دادند محروم خواهند شد یا خیر.

عبداللهی در مورد گل‌های مشکوکی که تیم نساجی در بازی با صنعت نفت آبادان خورد و منجر به استعفای کوروش موسوی، سرمربی این تیم شد و بحث احتمال تبانی در این دیدار، گفت: ماده 76 و 77 آیین نامه انضباطی به پیشنهاد اعطا یا دریافت رشوه و تبانی و نفوذپذیری در نتایج مسابقات می‌پردازد که حتی امکان 4 سال محرومیت و جریمه نقدی 50 میلیون تومانی نیز برای چنین تخلفاتی پیش بینی شده است. من گل‌هایی که در این بازی رد و بدل شد را از طریق تلویزیون دیدم. هنوز پرونده‌ای در این خصوص تشکیل نشده و گزارشی به دست ما نرسیده اما اگر هم برسد در صلاحیت رسیدگی توسط ما قرار ندارد و آن را به کمیته اخلاق ارجاع می‌دهیم. شاید گزارش این بازی به دست کمیته اخلاق رسیده باشد چون رسیدگی به آن در حیطه وظایف آنها است نه ما.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)