مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است در صورت اجراي كامل برنامه‌ها تيم سپاهان را به راحتي شكست خواهيم داد.


حسين عبدي با اشاره به اينكه توانايي‌هاي بازيكنان پرسپوليس بسيار زياد است ، افزود: اگر بازيكنان ما تنها از ‪ ۴۰‬تا ‪ ۵۰‬درصد توانايي هاي خود در اين بازي استفاده كنند به طور حتم سپاهان را در تهران مغلوب خواهيم كرد.

 

وي افزود: البته اين بدان معني نيست كه ما تيم سپاهان را دست كم گرفته و اطلاعي از توانايي‌هاي اين تيم نداريم.

 

به گفته وي سپاهان يكي از كامل‌ترين تيم‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور است اما از آنجا كه توانايي‌هاي بازيكنان خود را به خوبي مي‌شناسم به اين موضوع اشاره كردم.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: هميشه ديدارهاي اين ‪ ۲‬تيم گرم و پرهيجان برگزار شده است اميدوارم اين بازي نيز همانند گذشته باشد.

 

عبدي درادامه به بازي اين تيم با داماش گيلان اشاره كرد و افزود:بازي خوبي بود،در نتيجه‌گيري موفق عمل كرده و به مرحله بعد صعود كرديم.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شركت شيث رضايي در تمرينات تيم اميد پرسپوليس نيز گفت:رضايي بدون هماهنگي با كادر فني و مديريت درتمرينات تيم اميد شركت كرده است.

 

به اعتقاد وي رضايي درصورت تمايل به شركت در تمرينات تيم‌هاي باشگاه پرسپوليس بايد با مديريت و كادر فني تيم‌هاي بزرگسالان هماهنگي كند.

 

وي افزود: رضايي هنوز با باشگاه قرار داشته و تا زماني كه وي به طور كامل از مجموعه جدا نشده است ما مسوول سلامتي‌اش هستيم.

 

به گفته وي مخالفت با حضور شيث در تمرين با تيم اميد به دليل حفظ سلامتي و شان اين بازيكن بوده است با اين حال اميدوارم باشگاه دراين ارتباط هرچه سريع تر تصميم‌گيري كند تا درآينده دچار مشكل نشويم.

 

عبدي در ادامه درباره كريم باقري و عدم شركت در تمرينات روزگدشته پرسپوليس نيز گفت: پس از ديدار با داماش گيلان تعدادي از بازيكنان با اجازه در تمرينات شركت نكردند كه فكر مي‌كنم كريم باقري نيز با اجازه غيبت كرده است.

 

وي از توضيحات بيشتر در اين‌باره خودداري كرد.

 

تيم فوتبال پرسپوليس هشتم آذرماه با تيم سپاهان درچارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر و ازهفته شانزدهم اين مسابقات ديدار خواهد كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)