اگر اين اتفاقات در تهران مي‌افتاد چه بلايي سر ما مي‌آوردند؟

مرجع خبری پرسپولیس : مربي پرسپوليس گفت: به عنوان يك مربي از مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌خواهم چشم‌ خود را روي اتفاقات تبريز نبندند.

 

حسين عبدي درباره ديدار مقابل شهرداري تبريز عنوان كرد: بازي را خوب شروع كرديم اما متاسفانه در دقايق پاياني برنامه‌هاي ما به هم ريخت. براي بازي برنامه داشتيم و ديديد تعويض‌هاي ما روي برنامه بود. در صحنه‌هاي زيادي 25 پاس به همديگر مي‌داديم و حريف نمي‌توانست برابر ما كاري كند.


وي تاكيد كرد: متاسفانه در دو بازي اخير در دقايق پاياني گل مي‌خوريم. بايد موضوع توپ‌هاي بلند در دقايق پاياني را حل كنيم. به نظر من دليلش اين است كه در دقايق پاياني تمركزمان را از دست مي‌دهيم و بايد ياد بگيريم كه فوتبال بيش از 90 دقيقه است و وقت تلف شده هم جزيي از فوتبال است.


عبدي اظهار داشت: بايد از جسارت رحمان احمدي و رشادت او تقدير كرد. علي رغم اينكه ما 3 بازيكن خوب خود را نداشتيم اما اين دروازه‌بان بسيار خوب مقابل حريف ايستاد. بچه‌هاي ما كارهايي كه از آنها مي‌خواستيم را انجام دادند اما جلوي اتفاقات را نمي‌شود گرفت. اگر آن توپ را دفع مي‌كرديم بازي تمام شده بود و 3 امتياز را گرفته بوديم اما نشد.


اين مربي در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه يادگار امام تبريز گفت: در دوران بازيگري و مربيگري‌ام به خيلي از شهرهاي كوچك و بزرگ رفته‌ام اما مسائلي در تبريز اتفاق افتاد كه واقعا ترسيدم. اگر در اثر سنگ‌هايي كه به سمت ما مي‌آمد مشكلي رخ مي‌داد چه كسي بايد جواب مي‌داد. اين كارها اصلا جالب نيست و به نظر من آنهايي كه به ورزشگاه آمده بودند تبريزي نبودند.


وي خاطرنشان كرد: واقعا شرمم مي‌آيد حرف‌هايي كه به ما زدند را به زبان بياورم. من مردم تبريز را دوست دارم چون خودم ترك و آذري زبان هستم اما وقتي كه وارد استاديوم شدم در دل خودم گفتم روزي پر حاشيه در انتظار ما است. برخي مردم در ورزشگاه دنبال جار و جنجال بودند. از آقايان مي‌پرسم اگر اين اتفاقات در تهران براي حريفان ما مي‌افتاد چه بلايي سر تيم ما مي‌آوردند. در تهران اتفاقات كوچكي از طرف هواداران ما در بازي‌هاي ابتداي فصل پيش آمد كه نتيجه‌اش محروميت و محكوميت بود.


عبدي يادآور شد: از مسئولان استاني و مردم تبريز مي‌خواهم كه اين مشكلات را هر چه سريع‌تر حل كنند. از مسئولان فدراسيون هم مي‌خواهم چشم‌هاي خود را به اين موضوع نبندند. اگر سنگ‌هاي بزرگي كه به سمت ما پرتاب مي‌كردند به سر يكي از پرسپوليسي‌ها مي‌خورد يا خداي نكرده يك نفر جانش را از دست مي‌داد كه احتمالش هم بالا بود هيات فوتبال و فدراسيون چه جوابي داشتند كه به اهالي فوتبال بدهند.


وي در ادامه  گفت: صحنه‌هاي زشت در تبريز بايد بيشتر بررسي شود. خيلي از اتفاقات دور از تصور بود. حالا مي‌خواهند كسر امتياز كنند و يا حريف را محروم كنند اما از خدا مي‌خواهم كه هر چه سريع‌تر محيط ورزشگاه‌ها در تبريز سالم شود.


عبدي تاكيد كرد: وقتي در اواسط بازي نارنجك‌هايي كه به سمت زمين پرتاب مي‌كردند را ديدم و يا الفاظي كه براي باقري به كار مي‌‌برند متاثر شدم و بعد از بازي خدا را شكر كردم كه اتفاق بدتري نيفتاد. از مردم خونگرم تبريز مي‌خواهم با معرفي تماشاگرنماها نشان دهند هميشه مي‌توانند جزء بهترين‌هاي باشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)