مرجع خبری پرسپولیس : حسین عبدی در حالی قراردادش را با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد که حرف و حدیث های بسیاری در خصوص رقم قرارداد مربی تحصیلکرده سرخ ها به گوش می رسد.

 

بازگشت حسين عبدي به تمرين پرسپوليس خيلي بي سر و صدا اتفاق افتاد و به نظر مي‌رسد تا وقتي حبيب كاشاني و شفاف‌سازي منحصر به‌فردش در كار نباشد، شخص حسين عبدي يا علي دايي درباره چگونگي بازگشت وي توضيح نخواهند داد كما اينكه عبدي روز يكشنبه و در حاشيه تمرين پرسپوليس پاسخ روشني درباره توافق تازه‌اش با باشگاه نداد.

 

از آنجايي كه اختلاف وي و باشگاه بر سر مسائل مالي بوده، گمانه‌زني‌هايي درباره رقم قرارداد جديد وي مطرح شده است. گروهي مي‌گويند او حاضر شده با 180 ميليون تومان همكاري كند اما اين موضوع با توجه به موضوعي كه كاشاني مطرح كرد و گفت عبدي اندازه سقف قرارداد بازيكنان ليگ برتر (350 ميليون تومان) پول مي‌خواهد، همخواني ندارد.

 

عده‌اي ديگر مي‌گويند عبدي فصل قبل 200 ميليون تومان پول گرفته اما امسال با قراردادي 250 ميليوني حاضر شده با پرسپوليس همكاري كند كه البته هيچ كدام از اين موارد از طرف وي تاييد نشده و احتمالا نخواهد شد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)