پرسپولیس نیوز : عضوکمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم در شرایط خاصی قراردارد و الان زمان کمک به تیم است.

حسین عبدی روز سه شنبه به نتایج تیم پرسپولیس در هفت هفته گذشته لیگ برتر اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایط تیم لازم است اعضای کمیته فنی،کادر فنی و مدیریت باشگاه گردهم بیایند و مشکلات تیم را بررسی و برطرف کنند.

وی افزود:پرسپولیس درفصل جاری با توجه به محرومیت و مصدومیت های متعدد بازیکنان خود نتوانسته است انتظارات کارشناسان و هواداران را برآورده کند . علاوه براین با توجه به شناختی که از کادر فنی دارم انتظارات خودشان نیز برآورده نشده است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم پرسپولیس در هفت هفته گذشته افت و خیز زیادی داشته است اما در دیدار برابر تراکتورسازی بهتر از سایر دیدارها بازی کرد و در حالی که بازیکنان موقعیت های متعددی را بر روی دروازه تراکتورسازی خلق کردند اما ناکام ماندند.

عبدی خاطرنشان کرد: مشکل این روزهای پرسپولیس عدم گرفتن امتیاز در بازی ها و فاصله گرفتن از صدر جدول است که باعث نارضایتی هواداران و کارشناسان شده است.

وی در مورد دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس درهفته های گذشته نیز اظهارداشت: پرسپولیس در زمان خوبی تمرینات خود را شروع کرد و بازیکنان این تیم نسبت به سایر تیم ها تنش کمتری را داشتند اما متاسفانه قبل از فصل تعدادی از بازیکنان مصدوم و تعدادی ازبازیکنان کلیدی تیم از مجموعه جدا شدند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بدشانسی های تیم درجریان رقابت ها نیز ادامه یافت و تعداد دیگری از بازیکنان مصدوم و برخی نیز محروم شدند این درحالی است که بازیکنان جانشین برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان دارند .

به گفته وی اگر این بدشانسی ها گریبانگیر تیم پرسپولیس نمی شد به طورحتم نتایج به گونه دیگری رقم می خورد.

وی خاطرنشان کرد : پرسپولیس با گرفتن نتیجه از این وضعیت خارج می شود و می تواند به روزهای خوب باز گردد .هواداران و کارشناسان منتظر شروع طوفانی این تیم برای درو کردن امتیازهای پیش رو هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته هفتم لیگ برتر با کسب هشت امتیاز درجایگاه نهم جدول رده بندی قراردارد.

تیم پرسپولیس روز جمعه (21 شهریورماه ) با تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی دیدار می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)