پرسپولیس نیوز: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست امروز یک جلسه فنی بود که در جریان آن گزارشی درباره شرایط تیم توسط آقای طاهری مطرح و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.
 
حسین عبدی افزود: نشست امروز که با حضور آقایان؛ جعفر کاشانی، دکتر زادمهر، علی اکبر طاهری و اینجانب برگزار شد، در چارچوب جلسات هیأت مدیره نبود، بلکه جلسه فنی برای بررسی آخرین وضعیت تیم و ترکیب نفرات آن بود.
 
وی ادامه داد: در این جلسه آقای طاهری گزارشی از آخرین وضعیت نقل و انتقالات و شرایط آماده سازی تیم ارائه کردند و موضوعات مختلف در همین ارتباط مورد بحث و تبادل نظر حاضران در جلسه قرار گرفت.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این جلسات پیش از این برگزار شده و ادامه‌دار خواهد بود. در مورد موضوع نشست امروز نیز پس از بازگشت تیم از اردوی ترکیه جلسه دیگری خواهیم داشت که آقای ایوانکوویچ در آن حضور پیدا خواهد کرد تا به اتفاق هم به جمع‌بندی برسیم.
 
عبدی درباره اینکهآیا پرسپولیس در بازگشت از ترکیه برنامه اردویی یا بازی تدارکاتی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: پس از بازگشت تیم، چنانچه آقای ایوانکوویچ نیاز ببینند، مورد را به باشگاه منتقل کرده و برای اجرای آن اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)