پرسپولیس نیوز :عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس قطعا نسبت به رای کمیته انضباطی درباره بازی بدون تماشاگر اعتراض خواهد کرد.

حسین عبدی، درباره حکم بازی بدون تماشاگر کمیته انضباطی برای پرسپولیس به دلیل تخلف هواداران این تیم در جریان دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: با توجه به اینکه این رای قابل تجدیدنظرخواهی است به طور قطع در این باره از طریق کمیته حقوقی باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تماشاگران پرسپولیس بتوانند با حضور در ورزشگاه آزادی تیم شان را در مصاف با سیاه جامگان حمایت کنند.

وی با اطلاع از این موضوع که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در طول روزهای یکم تا سیزدهم فروردین 95 برای رسیدگی به پرونده های انضباطی تشکیل جلسه نخواهد داد خاطرنشان کرد: به همین خاطر ظرف فرصت باقیمانده تا پایان هفته جاری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا هر چه سریع تر موضوع اعتراض مان به اطلاع کمیته انضباطی برسد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره خبر اعلام شده از سوی سرپرست این باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: صحبت هایی که بین سرپرست باشگاه و سرمربی تیم مطرح شده صحبت های داخلی باشگاه بوده است. البته باید این موضوع به صورت جدی پیگیری شود اما هنوز این مساله در هیات مدیره مطرح نشده است.

عبدی تاکید کرد: پیش از این صحبت هایی در جلسات قبلی هیات مدیره در این ارتباط مطرح بود اما اخبار جدید تنها از سوی مسئولان اجرایی اتخاذ شده. این درحالی است که هر موضوعی در ارتباط با استخدام، تمدید، جذب یا فسخ با بازیکن و مربی باید در هیات مدیره مطرح شده و پس از تصویب به عوامل اجرایی باشگاه ابلاغ شود.

وی در این باره که جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای رسیدگی به موضوع تمدید قرارداد برانکو چه زمانی تشکیل خواهد شد گفت: بعید است که در فرصت کم باقیمانده تا پایان سال هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد. به همین دلیل فکر می کنم در سال جدید و احتمالا فروردین ماه اولین جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل خواهد شد.

عبدی در پایان بیان داشت: پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را به همه هموطنانم به ویژه طرفداران تیم پرسپولیس همچنین اصحاب رسانه تبریک گفته و برای همه سالی سرشار از سلامتی و بهروزی را آرزومندم. امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند در پایان فصل جاری در بهار 95 با کسب عنوانی قابل احترام دل همه هوادارانش را شاد کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)