پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه در هیات مدیره بحثی یا مصوبه ای درباره تمدید قرارداد برانکو نشده است.

حسین عبدی ،درباره اینکه آخرین وضعیت مربوط به تمدید قرارداد برانکو به کجا رسیده است اظهار داشت: نمی دانم چرا اولویت ها را فراموش کرده و دائم از بحث های فرعی صحبت می کنیم. تا این لحظه درباره تمدید قرارداد  برانکو در هیات مدیره بحثی نبوده و در حال حاضر فقط تمرکزمان روی مسایل امسال و بحث های جاری است. زیرا در این شرایط برای ما موفقیت تیم در این فصل و شادی هواداران اهمیت دارد.

وی درباره جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس گفت: موضوع مهم در جلسه  امروز بحث های حقوقی بود که نادیده گرفتن آنها برای باشگاه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. ما باید به فکر چاره باشیم تا این مسایل را حل و فصل کنیم. البته باشگاه برای عبور از این مشکلات نیازمند کمک است.  شاید برخی فکر کنند این موضوعات پیش پا  افتاده است اما در واقع یک بخش مهم همین است و فشارهایی را روی باشگاه وارد کرده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این دغدغه های شما دقیقا چیست، بیان داشت: موضوع به بدهی های باشگاه و مسایل حقوقی برمی گردد که به دوره مدیریت کنونی مربوط نیست اما به هرحال باید برای جلوگیری از مشکلات بعدی این مسایل را حل و فصل کنیم و برای این کار نیازمند کمک عام و خاص هستیم.

وی درباره مبلغ بدهی های باشگاه خاطرنشان کرد: آنقدر زیاد است که اگر مطرح نکنیم بهتر است.

عبدی در پایان گفت: امروز باید به مسایل اصلی بپردازیم و از پرداختن به موضوعات کم اهمیت بپرهیزیم. این موضوع به روند موفقیت پرسپولیس کمک می کند. تا این لحظه در هیات مدیره بحثی یا مصوبه ای درباره تمدید قرارداد برانکو نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)