ملوان را نباید دست کم گرفت
 مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم پرسپوليس گفت:تمرينات خوبي را در جزيره كيش برگزار كرديم و با توجه به مشكلاتي كه در بازي هاي قبل داشتيم،براي ادامه ليگ آماده ايم.

 

حسين عبدي گفت: تمرينات بسيار خوبي را در كيش برگزار كرديم و با مرور تاكتيك هاي موردنظر،نقاط ضعف را برطرف كرديم تا براي ادامه ليگ مثل سه بازي آخر مشكلي نداشته باشيم.

 

وي افزود:در سه بازي ،ما از حريفان خود پيش افتاده بوديم،اما به علت مشكلاتي كه داشتيم نتوانستيم نتيجه را حفظ كنيم و بازي برده را با مساوي عوض كرديم،ما روي اين مسئله كارهاي خوبي انجام داديم و فكر نمي كنم ديگر با اين مورد در ليگ برخورد كنيم.

 

مربي پرسپوليس گفت:از اين تعطيلي نهايت استفاده را كرديم تا براي بازي با ملوان و پس از آن داربي سرخابي آماده شويم.ملوان يكي از تيم هاي سخت كوش فوتبال ايران است و نبايد اين تيم را دست كم بگيريم

 

عبدي در ادامه گفت:رضايي و نوروزي ،روند بهبودي خوبي را طي كردند و مصدوميت آن ها برطرف شده است.اگر اين دو بازيكن در تهران به صورت انفرادي تمرين مي كردند،به طورحتم با اين سرعت پيشرفت نداشتند.بنابراين فكر مي كنم اين دو بازيكن را براي داربي حساس در اختيار داريم تا در این ديدار مشكل نداشته باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)