پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌توانم بدون اطلاع از موضوعی که صحت و سقم آن را نمی‌دانند اظهارنظر کنم.

حسین عبدی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد اینکه گفته می‌شود علی اکبر طاهری پولی را از صندوق حمایت از پیشکسوتان برای خرج در پرسپولیس برداشته است عنوان کرد: نمی‌توانم در مورد چیزی که صحت و سقمش را نمی‌دانم اظهارنظر کنم.

وی در مورد اینکه حمید جاسمیان اعلام کرده حقوق پیشکسوتان را ندادند تا تیم به اردوی ترکیه برود تصریح کرد: بگذارید از این مسئله اطلاع پیدا کنم و سپس صادقانه بدون اینکه استرسی به تیم وارد شود نظرم را بگویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پیشکسوتان پرسپولیس علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند اظهار داشت: وقتی یک اتفاق استرس‌آور رخ می‌دهد پیشکسوتان باید جلوی آن را بگیرند. همه ما در یک کشتی هستیم و اگر مشکلی به وجود بیاید کل پرسپولیس ضرر می‌کند. نقدهایی که صورت می‌گیرد باید کارشناسی باشد وگرنه باشگاه ضرر می‌کند. مردم عزیز، پیشکسوتان و دوستان اگر می‌خواهند در مورد موضوعی اظهارنظری داشته باشند باید با اطلاع کامل باشد تا باشگاه دچار تنش نشود. حمایت پیشکسوتان و دوستان پرسپولیسی می‌تواند به کم کردن استرس و هیجان در تیم کمک کند. این استرس برای باشگاه خوب نیست.

عبدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او اعلام کرده فقط دو سه بازی به برانکو ایوانکویچ فرصت می‌دهد و حتی آپارتمانی که برای این مربی گرفتند برای دو سه ماه است عنوان کرد: این موضوع دروغ محض است و اگر از قول من یا یکی از اعضای باشگاه مطرح شده باشد آن را تکذیب می‌کنم. این بحث‌ها تفسیری است که برخی ارائه می‌کنند و نوعی فرار رو به جلو است. اگر کسی اطلاعی از باشگاه می‌خواهد می‌تواند با من تماس بگیرد. نباید بحث‌هایی مطرح شود که شائبه به و جود بیاورد. برخی موضوعات از سوی برخی از افراد در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود که این نقل قول‌ها عکس‌العمل‌هایی دارد و حساسیت‌هایی را به وجود می‌آورد. ما باید پشتیبانی از پرسپولیس داشته باشیم.

وی افزود: اگر قرار باشد با دو سه بازی یک مربی تغییر کند نفر بعدی چند روز زمان می‌خواهد و ادبیات بنده کاملا روشن است. من اگر خودم را یک فرد حرفه‌ای می‌دانم که هستم هیچ وقت چنین بحثی را مطرح نمی‌کنم. به خودم اجازه ندادم که چنین اظهارنظرهایی داشته باشم. باید به خاطر حساسیت موضوع به باشگاه کمک کنیم. همه ما دنبال بهبود شرایط پرسپولیس هستیم و تا به حال پولی دریافت نکردیم. ما از زندگی خصوصی خود برای رفع این مشکلات گذشتیم. یک نکته هم که باید مطرح کنم این است که نمی‌دانم به چه دلیل هروقت من یک هفته نبودم سناریوی جدیدی ایجاد کردند و موجی درست شده که برخی می‌خواهند روی آن سوار شوند.

سخنگوی پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در موقعیتی است که نیاز به آرامش دارد. نتایج بعدی تیم می‌تواند به تیم کمک کند. بنده یک صحبت در سایتی یا رادیو انجام دادم که طی آن اعلام کردم وارد مسائل فنی نمی‌شوم. همه مربیان و بازیکنان می‌روند اما این مسئله براساس عملکرد آنهاست. نباید موضوعات مختلف را به یکدیگر تعمیم دهیم.

عبدی ادامه داد: دراین شرایط هیات مدیره از تمام عوامل باشگاه از جمله مربی، بازیکن و … حمایت می‌کند چراکه وظیفه ماست تا حمایت کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ روز به روز بهتر بشویم تا پرسپولیس قدرتمند را ببینیم. در مورد برخی قضایا هم اگر حرفی زده می‌شود حدس و گمان است و واقعیت ندارد و اصولا نباید افراد را مقابل هم قرار دهیم.

وی در مورد اینکه آیا در مسائل فنی دخالت می‌کند یا خیر؟ گفت: امکان ندارد. من فردی بودم که کمترین ورود را در مسائل فنی کردم. البته اختلاف دخالت با کمک کردن بسیار باریک است و اگر بخواهیم دخالت کنیم یعنی اینکه سریعا در هر موضوعی نظر بدهیم اما کمک کردن این است که در صورتی که اگر از ما کمک بخواهند این کار را انجام دهیم. من حتی وارد مسائل نقل و انتقالاتی نیز نشدم چون برانکو استادمان است و لیستی که داده بود با توجه به شناختش از بازیکنان بود و اگر هم نتوانستیم بازیکنی مثل نوری را جذب کنیم برای این بازیکن آلترناتی وجود داشت.

عبدی در مورد اینکه گفته می‌شود اگر پرسپولیس 5 هفته نتیجه نگیرد برانکو برکنار خواهد شد گفت: باشگاه در حال حاضر حمایت می‌کند. حتی یک نفر گفته بود اگر عبدی هم بود این چنین حمایت می‌شد اما اگر هر کس دیگری هم بود باید حمایت می‌کردیم چون کار حرفه‌ای این نیست که با دو بازی بخواهیم تشخیص داده و تصمیم‌گیری کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: با این حال این دلیل نمی‌شود که بازخوردها را نگیریم. برای ما آنالیز هر مربی 5 بازی به 5 بازی هدف‌گذاری می‌شود و این یکی از همان شائبه‌ها بود که فکر کردند ما فقط 5 بازی از مربی حمایت می‌کنیم در حالی که در هر باشگاه این موضوع به یک شکل است و شاید یک باشگاه 5 بازی، یک باشگاه دیگر 7 و یک باشگاه 10 بازی برای آنالیز عملکرد مربی خود را بررسی کند و این برمی‌گردد به فلسفه فنی هر باشگاه که فکر می‌کند از این موضوع تفسیرهای غلط به عمل آمده است.

وی در مورد اینکه آیا کمیته فنی در امور کادر فنی دخالت می‌کند یا خیر گفت: به خاطر اینکه دراین مورد مشکل خاصی پیش نیاید کمیته فنی به صلاح‌دید مدیرعامل از افرادی چه از داخل و چه از خارج باشگاه تشکیل شده و آنها نقدهای منصفانه می‌دهند و اگر نقصانی بود می‌توان با هم‌فکری آن را بهتر کرد.

عبدی در مورد این اظهارنظر آشتیانی که گفته بود مگر در پرسپولیس قحط الرجال است که عبدی همه‌کاره است، گفت: در این مورد هیچ صحبت و اظهارنظری نمی‌کنم. از آنجایی که برای هر کاری باید تخصص و تجربه و صداقت داشت، اگر به اشتباه هم انتخاب شدم دوستان به بزرگی خودشان من را ببخشند. من به این مسائل نمی‌پردازم. امیدوارم دوستان منصفانه نقد کنند و به خاطر پرسپولیس هم که شده و نه به خاطر مسائل شخصی این گونه مسائل را پیش ببرند.

وی در مورد اسپانسر پرسپولیس گفت: اطلاعات دقیقی از این قضیه ندارم. این همه مسائل حاشیه‌ای ایجاد می‌شود و اگر من هم یک آدم حاشیه‌ای بودم در آن غرق می‌شدم اما از آنجایی که اخلاق من در این مسائل روشن است سعی کردم این گونه نشود هرچند که باز هم درگیر این مسائل شدیم. با این حال اگر خبری باشد در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌شود و اگر در مورد اسپانسر اتفاقی بیفتد طاهری آن را خواهد گفت.

عبدی یادآور شد: من حتی از تیم‌های لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم. اگر می‌توانیم به پرسپولیس کمک کنیم هر کسی می‌تواند ورود کند اما اینکه به خاطر یک هفته بگویند از پرسپولیس رفت این حرف درست نیست چراکه همان کسی که حکم می‌دهد می‌تواند آن را باطل کند یعنی اگر تشخیص وزارت این باشد که کسی بهتر از اعضای هیات مدیره فعلی می‌تواند بهتر باشد حتما او را انتخاب خواهند کرد. من خودم نیامدم که حالا این حرف‌ها را می‌زنند بلکه یک هفته نبودم و این صحبت‌ها ایجاد شده است و برخی سواستفاده کردند و این شایعات به وجود ‌آمد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد این اظهارنظر سجادی که طاهری از نگاه وزارت ورزش سرپرست است نه مدیرعامل و گویا وزارت از مدیرعاملی طاهری پشیمان شده‌ است گفت: شایعاتی که برخی از دوستان گفتند نباید این شایعات ایجاد می‌شد و هر کسی باید در جایگاه خودش صحبت کند. اگر چنین چیزی باشد شاید پیش‌داوری شده است اما مدیرعامل را هیات مدیره انتخاب می‌کنند و این اجازه را وزارت ورزش به هیات مدیره داده است هرچند که طاهری سرپرست است اما با تمام اختیارات.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)