مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى، مربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد شرح وظايف مربيان در پرسپوليس مشخص باشد تا هركس امور مربوط به خود را به نحو احسن براى موفقيت تيم انجام دهد.

 

 او ضمن بيان مطلب فوق در مورد غيبتش در تمرين صبح دیروز پرسپوليس گفت: با هماهنگى و براى انجام امور شخصى در اين تمرين حضور نداشتم و از تمرين بعدى در كنار ساير اعضاى كادرفنى درمراحل آماده سازى تيم شركت خواهم كرد.

 

عبدى با ابراز تاسف از حرف و حديث هاى بسيارى كه در زمان غيبتش در ايران در مورد او مطرح شده است، گفت: اختلافى با على دايى ندارم و بايد بگويم در نيمه دوم فصل گذشته كه با يكديگر همكارى كرديم، توانستيم در آن شرايط سخت با كسب عنوان قهرمانى در جام حذفى نتايجى به مراتب عالى تر از فصل گذشته را هم بدست آوريم.

 

مربى تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: يكشنبه شب به ايران بازگشتم و حتى از حضور تارتار هم در كادرفنى خبر نداشتم اما بايد شرح وظايف مربيان در پرسپوليس مشخص باشد تا هركس امور محوله را به نحو احسن براى موفقيت تيم انجام دهد و در ادامه كار مشكل خاصى پيش نيايد.

 

وى اظهار داشت: منتظر نشست با على دايى هستم تا با توجه به اضافه شدن نفرات جديد به كادرفنى پرسپوليس شرح وظايف مشخص شود، ضمن اينكه هنوز قرارداد مربيان هم منعقد نشده كه البته اين قرارداد هم بزودى بسته خواهد شد.

 

عبدى در مورد اينكه آيا احتمال جدايى اش از پرسپوليس وجود دارد، تاكيد كرد: فكرنمى كنم چنين بحثى پيش بيايد و من به همكارى با پرسپوليس ادامه خواهم داد، مگر اينكه اتفاق خاص رخ دهد.وى در مورد بازيكنان جديد تيم پرسپوليس تصريح كرد: مطمئنا بازيكنان خوبى جذب شده اند اما بايد در زمين مسابقه آنها را ارزيابى كرد.

 

 بازى در پرسپوليس و استقلال با تيم هاى ديگر متفاوت است و شايد بازيكنى در تيمش خوب بوده اما اينكه با شرايط موجود در پرسپوليس هم بتواند بازى هاى گذشته اش را تكرار كند، بحث ديگرى است كه اميدوارم اين بازيكنان براى پرسپوليس هم مفيد و موثر باشند.

 

مربى تيم فوتبال پرسپوليس در پايان گفت: مطمئنا سال فوق العاده سختى را پيش رو داريم اما در صورتيكه از نظر بازى، بازيكن و امكانات جانبى مهم از جمله تغذيه، پزشكى، پشتيبانى و … بتوانيم خود را به استانداردهاى بين المللى نزديك كنيم، حتما مى توانيم در ليگ ايران و ليگ قهرمانان آسيا نتايج قابل قبولى را بدست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)