مرجع خبری پرسپولیس : روز یکشنبه پرسپوليس بايد يكي از حساس‌ترين بازي‌هايش را مقابل سپاهان باانگيزه در آزادي برگزار كند. حسين عبدي مربي اين تيم از اين بازي صحبت‌هايي دارد.

 

روز يكشنبه بايد يك بازي حساس مقابل سپاهان انجام بدهيد، چه ارزيابي از اين تيم داريد؟
يك نگاه كلي مي‌توان نسبت به اين تيم داشت. سپاهاني‌ها از روز اول خوب شروع نكردند و با اين وجود به خاطر پشتوانه خوب مالي و ثبات مديريتي توانستند نتايج خوبي بگيرند. ضمن اينكه اين تيم از وجود بازيكنان تاثيرگذارش به خوبي استفاده كرد بازيكناني مثل رحمتي در دروازه، توره در حمله و همچنين مدافعان خوبش كه توانستند تيم را به نتايج خيلي خوبي برسانند.


چه استراتژي براي رويارويي با سپاهان داريد؟

قطعا سرمربي تيم بهتر مي‌تواند استراتژي تيم در برابر سپاهان را تشريح كند اما در كليت قضيه اين موضوع وجود دارد كه تيم ما ليگ قهرمانان و ليگ برتر را از دست داده و تنها اميدش جام حذفي است و تلاش داريم با يك برنامه‌ريزي مناسب به اين مهم دست پيدا كنيم.


تفكري وجود دارد كه سپاهان در رويارويي با شما خسته است، آيا اين مي‌تواند در روند بازي تاثيرگذار باشد؟
مطمئنا سپاهاني‌ها بازي سنگيني را مقابل بنيادكار داشتند و حدود سي دقيقه 10 نفره مقابل اين تيم جنگيدند و قطعا خستگي مضاعفي بر آنها حاكم است كه اين مي‌تواند در كل بازي تاثيرگذار باشد البته بايد توجه داشت مسائل ديگر هم در بازي مي‌تواند موثر باشد.


خاطره خوبي هم از بازي هاي جام حذفي سال گذشته داريد؟
بله، اين هم مي‌تواند انگيزه خوبي براي تيم ما باشد تا با توجه به نتيجه سال گذشته، انگيزه زيادي براي برد سپاهان داشته باشيم. مساله ديگري كه مي‌توان به آن اشاره كرد اين است كه بازيكنان ما واقعا به اين نتيجه رسيده اند كه اين آخرين فرصت‌ براي جبران ناكامي‌هاي گذشته است. براي همين قطعا از جان مايه گذاشته و قطعا بازي خوبي را مقابل سپاهان به نمايش مي‌گذارند.


با توجه به بضاعتي كه سپاهان دارد مي‌توان اميدوار بود كه سرخپوشان بازي بهتري انجام دهند؟
به نظر من هر كس در اين طور بازي‌ها كه تك حذفي است بتواند از موقعيت‌ها استفاده كند مي‌تواند برنده باشد، حتي در بازي سپاهان با بنيادكار، اگر بنيادكار مي‌توانست زودتر از سپاهان به گل برسد شايد شرايط بازي كاملا فرق مي‌كرد. پس استفاده از موقعيت‌ها برگ برنده ما خواهد بود.

اتفاقات اخير مي‌تواند تاثيري در نتيجه بازي با سپاهان داشته باشد؟
تا جايي كه مي‌توانستيم روي تيم و بازيكنان از لحاظ رواني كار و تلاش كرديم آنها را متوجه بازي كنيم تا آنها نسبت به اين موضوع فكر نكنند چرا كه در صورت فكر كردن به اين موضوعات بازيكنان عملكرد خوبي نخواهند داشت و من فكر مي‌كنم در اين كار موفق بوديم چرا كه در بازي با پيكان بازيكنان نشان دادند به اين موضوعات توجهي ندارند و كار خودشان را انجام مي‌دهند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)