پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:الان بیشتر تیم های تهران از بازیکنان سایر شهرها تغذیه می شوند در حالی که پتانسیل تهران بالاتر از این حرف هاست.

حسین عبدی درباره حضورش در بازی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:در این نوع بازی ها ما دنبال این هستیم که احترام ها را حفظ کنیم. در آن زمان که خیلی کوچک بودم بازیکنی مثل نعلچگر در استقلال بازی می کرد و من از دیدن او امروز خیلی خوشحال شدم.

وی درباره اینکه با اتفاقات روز گذشته در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ممکن است میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل شود گفت: امیدوارم اتفاق بدی برای ایران رخ ندهد. این مسائل طبیعی است و در همه استادیوم ها رخ می دهد. در هر صورت هر نماینده ای که است امیدوارم از حقانیت ما دفاع کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت فعلی فوتبال تهران گفت: ما الان خبری از باشگاه های تهران نداریم. باید سطح لیگ را بالا برد. الان بیشتر تیم های تهران از بازیکنان سایر شهرها تغذیه می شوند در حالی که پتانسیل تهران بالاتر از این حرف هاست و باید از بازیکنان داخلی استفاده شود.

عبدی درباره تغییرات مربیان در لیگ برتر گفت: باید مدیران تصمیم بگیرند. تغییرات متوالی مربیان به عهده باشگاه هاست. اگر این تغییرات جواب ندهد می تواند فوتبال ما را روز به روز به حالت انزوا ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)