پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان تیم هم باید خودشان را در طول مسابقه کنترل کنند تا تبعات آن در بازی های بعدی به پرسپولیس لطمه نزند.

حسین عبدی  ، در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل ملوان در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی همیشه از جذابیت بالایی برخوردار است.شاید ساده ترین راه برای رسیدن یک تیم به لیگ قهرمانان آسیا باشد. دیروز هم شاهد بازی خیلی خوبی بودیم که به نظرم پرسپولیس استحقاق پیروزی را در این دیدار داشت. تا اینجا در جام حذفی جزء هشت تیم قرار گرفتیم که به نظرم نتیجه خوبی به دست آمده است.

وی درباره اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس در حین بازی و بعد از آن به قضاوت داور مسابقه عنوان کرد:به نظرم بازیکنان باید کمی به خودشان مسلط باشند چون هرکارتی که داور در مسابقه از جیبیش خارج می کند دیگر قابل بازگشت نیست. همین حالا ما دو بازیکن خود را در بازی بعدی جام حذفی به خاطر کارت هایی که دریافت کردند در اختیار نداریم. فکر می کنم در بازی های گذشته پرسپولیس اشتباهاتی از سوی داوران رخ داده که باعث ایجاد حساسیت در میان بازیکنان پرسپولیس شده است. البته در بازی دیروز شاهد اشتباهات کمتری بودیم و به نظرم بازیکنان ما نباید به این شکل با داور برخورد می کردند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: شخصا سیاستم این است که روی موضوع داوری خیلی ورود نکنم تا سوءتفاهمی پیش نیاید. بازیکنان و مربیان تیم هم باید خودشان را در طول مسابقه کنترل کنند تا تبعات آن در بازی های بعدی به پرسپولیس لطمه نزند. به هر حال باید به داوری که وسط زمین است احترام گذاشت. چون دیگر بعد از تصمیمی که داور می گیرد نمی توان کار خاصی انجام داد.

عبدی در خصوص واکنش تند برخی از پیشکسوتان نسبت به حرکات عجیب سوشا مکانی گفت: سوشا هم مثل سایر بازیکنان نباید تمرکزش را روی بحث داوری بگذارد. به هر حال این یک بحث درون باشگاهی است و قطعا از سوی کادر فنی و مدیریت باشگاه حل خواهد شد. متاسفانه بدشانسی ها فشار روانی را روی بازیکنان قرار داده که باعث این اتفاقات می شود.

وی درباره اینکه گفته می شود به حساب پرسپولیس از سوی وزارت ورزش مبالغی واریز شده، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش در این مدت حامی پرسپولیس بوده اما ما تمام سعی مان را می کنیم و از هر منبعی که می شود به صورت قانونی برای کمک به پرسپولیس پول دریافت کرد، اقدام کنیم. می توانم این قول را بدهم که در آینده ای نزدیک تمام این مشکلات مالی حل خواهد شد و حتی بدهی های گذشته باشگاه نیز با یک روند کند پرداخت می شود. نمی توانم بگویم نگرانی بابت مسائل مالی وجود ندارد.اما سعی می کنیم کاملا منطقی جلو برویم تا به زودی میزان بدهی های فصل جاری خود را به صفر برسانیم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بعد از جلسات هیات مدیره که هر هفته برگزار می شود حرف های تکراری مثل عدم انتخاب اسپانسر و مدیرعامل مطرح می شود، بیان داشت: مطمئن باشید تمام این مسائل روز به روز پیگیری می شود و وقت زیادی توسط مسئولان باشگاه روی چنین بحث هایی صرف می شود. ما می توانستیم از همان روز اول با یکی از شرکت هایی که خواهان اسپانسرینگ پرسپولیس بود قرارداد ببندیم اما وقتی میدانیم که طرف مقابل نمی تواند به تعهدات خود عمل کند چرا باید قرارداد ببنیدیم. سال گذشته دقیقا همین مشکل برای باشگاه پرسپولیس در قراردادی که با اسپانسرش داشت رخ داد و دیدید که چه تبعاتی گریبان باشگاه را گرفت. پس کش دادن موضوع انتخاب اسپانسر بی جهت نیست. چون ما نمی خواهیم اصل موضوع بعد از مدتی زیر سوال برود.

وی درباره نبودن تبلیغ روی پیراهن پرسپولیس در چند بازی اخیر گفت:درباره تبلیغ هم همین طور است. ما نمی توانیم با هر مبلغی و از هر تبلیغی که پیشنهاد شد استفاده کنیم. باید برندی روی سینه بازیکنان درج شود که در قواره باشگاه پرسپولیس باشد. حداقل باید از نظر مالی شان پرسپولیس حفظ شود و آن برند ارزشمندی خود را ثابت کند.

عبدی در پایان درباره چالش های احتمالی در بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی در خصوص بحث هواداران دو تیم اذعان داشت: در بازی پرسپولیس با تیم های پرطرفدار همیشه ما تابع قانون بودیم و این بار هم همین طور است. شاید در بازی با تیم هایی که هوادار کمتر دارند اصرارمان به حضور بیشتر طرفداران پرسپولیس باشد اما در بازی های پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه شاهد بودیم ورزشگاه پر از تماشاگر می شود و اتفاقا بازی جذابی هم از آب درمی آید. امیدوارم این بار نیز شاهد یک بازی جذاب از سوی دو تیم باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)