پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت: به دلیل از دست دادن موقعیت های زیاد در بازیهای اخیر تصمیم گرفته ایم تا تمرینات اختصاصی برای بازیکنان همه خطوط برگزار کنیم.

حسین عبدی  درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: در حال حاضر تیم مان شرایط بسیار خوبی داردما تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و بچه های تیم خیلی مصمم هستند تا مقابل ملوان به پیروزی برسند.

وی ادامه داد:  باور کنید که من هنوز در حسرت بازی با ذوب آهن هستم. بازیکنان ما در آن بازی موقعیت های خیلی زیادی را از دست دادند و واقبعها حق ما شکست نبود. امیدوارم در بازی با ملوان قدر موقعیت هایی که بدست می آورند را بدانند و آنها را به سادگی از دست ندهند.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا روز گذشته با مهاجمان تتیم به صورت اختصاصی تمرینات ویژه ای را برگزار کردید و آیا باز هم این رویه ادامه خواهد داشت یا نه عنوان کرد: شاید از حدود یک یا دو ماه پیش که با حمید درخشان جلسه ای داشتم و با هم درباره مسایل تیم مشورت کردیم، تصمیم گرفتیم که این برنامه تمرینی را برای بازیکنان تیم در نظر بگیریم اما فرصت برگزاری این جلسات فوق العاده بدست نمی آمد. چرا که هم در اردوی خارج از کشور بودیم و هم دوران بدنسازی را پشت سر می گذاشتیم تا اینکه از دیروز این تمرینات را آغاز کردیم.

عبدی اضافه کرد: ما در تمرینات فرصت اینکه با بازیکنان پست های مختلف به صورت اختصاصی تمرین کنیم را نداریم به همین دلیل قرار شده تا هر روز و به تناوب روزی 20 تا 45 دقیقه با نفرات پست های مختلف تمرین کنیم که در تمام جلسات تمرینی نیز بازیکنان حضور دارند.

مربی پرسپولیس تأکید کرد: روز گذشته با مهاجمان تیم تمرین اختصاصی داشتیم و امروز برای مدافعان و هافبک های دفاعی تمرین داریم و فردا نوبت مهاجمان و هافبک های بازیساز است. به همین ترتیب در ادامه راه تا پایان فصل این برنامه را با در نظر گرفتن وضعیت تیم ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که در ادامه فصل بتوانیم تأثیر برگزاری این جلسات تمرینی را ببینیم و پرسپولیس به جایگاه واقعی اش بر گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)