گروه دریافت خبر مرجع خبری پرسپولیس : حسین عبدی با ابراز رضایت کامل از وضعیت تیم افق های روشنی را برای تیم پیش بینی کرد.

آقای عبدی بعد از گذشت یک هفته بازی با مس را چگونه دیدید؟

بازیکنان در بازی با مس تلاش خودشان را کردند هرچند این تلاش منجر به کسب پیروزی نشد و ما بازی برده را با تساوی عوض کردیم ولی این هیچ چیز از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. بازیکنان خوب بودند هرچند انتظار ما خیلی بیشتر از این‌ها بود. ولی به هرحال برای بازی اول در زمین حریف با تیمی که مدعی آسیاست در کل راضی کننده بود. از اینکه بچه‌ها با انگیزه بازی کردند ما راضی هستیم. ولی از اینکه اشتباهات فردی انجام پذیرفت و خواسته‌های ما تماماً انجام نشد مورد انتقاد است. همانطور که گفتم در کل راضی کننده بود.

حال بعد از تجربه بازی اول در هفته دوم به مصاف استقلال اهواز می روید نظرتان در مورد این بازی چیست؟
در مورد استقلال اهواز باید عنوان کنم این تیم در آخرین بازی خود پرسپولیس را شکست داده است. با این تفکر و با این پیش زمینه ذهنی می خواهد وارد بازی شود اما بازی که ما استقلال اهواز دیدیم تیم خوبی بودند. بازیکنان سریع و تکنیکی داشتند ولی نقاط ضعف زیادی هم داشتند که روی آنها برنامه ریزی کردیم و امیدواریم بتوانیم خوب استفاده کنیم. امیدوارم بازی خوبی شود و نتیجه آن به نفع تیم ما.

در بازی قبل تیم سه گل دریافت کرد. این را مشکل از هافبک دفاعی، ساختاری دفاعی و یا دفاع فردی می دانید؟ در کل دلیل خوردن سه گل چه بود؟


نگاه کنید گلهای که ما خوردیم گل اول شوتی بود که داشت راهی بیرون از زمین می شد و به دست یکی از هافبک‌های دفاعی ما خورد جهت توپ عوض شد و مهاجم این تیم دروازه ما را باز کرد گل دوم هم ساختار ما مشکل نداشت و بازیکن ما جا ماند و گلر هم باید بهتر عمل می کرد و گل سوم هم که ربطی به ساختار دفاعی نداشت. این نشان نمی دهد ساختار مشکل ندارد بلکه نشان از جذابیت فوتبال است که اشتباهات نتیجه را رقم می زنند هرچند اشتباهات اجتناب ناپذیرند ولی ما باید در تیم خود این اشتباهات را به حداقل برسانیم.

در بازی قبل عنوان می شد چند بازیکن اصلی نیستند در این بازی هم چند بازیکن خسته از تیم ملی باز می‌گردند محمد مصدوم است برای بازی با استقلال اهواز مشکلی ندارید؟

در ابتدای فصل عنوان می شد این تیم نتیجه نمی گیرد تیم خوبی بسته نشده. ولی من از همان ابتدا به این تیم امیدوار بودم. کاری که باید را انجام دادیم و در هفته اول نظرات همه نسبت به ما عوض شد. ما نگرانی از نبود بازیکنان اصلی نداریم. معمولاً در این برهه‌های زمانی است که ستاره‌ها متولد می شوند. من اول فصل هم گفتم درست است تیم بزرگ باید ستاره داشته باشد ولی این ستاره ها باید روزی متولد شوند. این روزها هم در پرسپولیس فرصت تولد ستاره‌های جدیدی مانند هادی نوروزی است. وقت آن است که بازیکنانی که بازی اول بازی نکردند الان خوشون را مطرح کنند. شاید ما در روز بازی با استقلال اهواز بازیکنانی داشته باشیم که از بازیکنان هفته اول بهتر باشند.

در بازی قبل انتقاد می شد تیم به لحاظ بدنی کم آورد قبول دارید؟

به هر حال ما فرصت کمی داشتیم. 20 روز فرصت داشتیم. خیلی کار سختی بود ولی با برنامه ریزی این کار انجام شد. ولی به یک نکته ظریف اشاره نمی شود و آن اینکه ارتفاع کرمان موجب می شود اکسیژن در هوا کمتر باشد و این طبیعی بود. زمان کم بود ارتفاع زیاد بود ولی به نظرم نسبت به فصل پیش 30-40٪ جهش داشتند.

بازی دوم بدون تماشاگر برگزار می شود نظرتان در این مورد چیست؟

تماشاگر و مردم رکن اصلی هر ورزشی هستند. آنها به بازیکنان انگیزه می دهند. ولی در پرسپولیس باید به این اعتقاد برسیم کار خودمون مهمترین کار است و باید هرکدام به وظایف خود برسیم و وظیفه ما بازی خوب در هر شرایطی است. ما باید طوری بازی کنیم که هواداران برای بازی بعدی لحظه شماری کنند و به ورزشگاه بیایند.

زلاتکو را چظور دیدیده‌اید؟

ایشان با شخصیت هستند و فکر کنم برای تیم مفید باشند. ما هم به عنوان یک پرسپولیسی در هر جائی که نیاز می شود در خدمت تیم هستیم و در کنار زلاتکو برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

و سوال آخر آقای عبدی شما چه مدرک مربی‌گری دارید؟

من مدرک A یوفا از انگلستان دارم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)