مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتور مقابل پرسپولیس فوق العاده بود.
حسین عبدی روز سه شنبه خاطرنشان کرد: تراکتور بازی بسیار خوبی را مقابل ما انجام داد اما ما توانستیم بهتر از موقعیت های خود استفاده کرده و پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد: نیمه اول کمی تحت تاثیر تراکتورسازی قرار گرفتیم و بازیکنان این تیم توانستند موقعیت های زیادی را روی دروازه ما ایجاد کنند اما در نیمه دوم ما بهتر از تراکتور کار کردیم.
وی افزود: پرسپولیس تازه دارد به بلوغ تکنیکی و تاکتیکی دست پیدا می کند به همین دلیل در دو دیدار گذشته توانسته ایم از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم.
عبدی با تاکید بر این مطلب گفت: پرسپولیس در دیدارهای بعدی نیز باید همین روند را ادامه دهد تا بتواند به هدفی که داریم رسیده و صدر جدول را تصاحب کنیم.
مربی تیم پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه عنوان کرد: هواداران تراکتور تا آخرین دقیقه تیم خود را تشویق کردند و یکی از نشانه تیم حرفه ای هواداران هستند که البته هواداران پرسپولیس نیز همین ویژگی را داشتند و در روز مسابقه ما را حمایت کردند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)