برای صدرنشینی باید در تبریز پیروز باشیم

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي درباره آخرين وضعيت پرسپوليس پيش از ديدار شنبه عصر برابر شهرداري تبريز گفت: پس از بازي برابر پاس يکي، دو بازيکن ما به ويژه ملي پوشان احساس خستگي و مصدوميت دارند. آنها يا خسته هستند يا اينکه آن‌قدر ناآماده هستند که بدن‌شان براي آسيب ديدگي وضعيت مساعدي دارد.

 

وي درباره‌ي شرايطي که بعد از توقف پرسپوليس برابر پاس همدان به وجود آمد، گفت: بازيکنان ما بازي به بازي شرايط بهتري پيدا مي‌کنند و مي‌دانند چه مي‌خواهند. با اين حال ما بايد ياد بگيريم از موقعيت‌ها استفاده کنيم تا مثل بازي با پاس بعد از گل حريف به مشکل برنخوريم.

 

عبدي درباره‌ي حريف روز شنبه پرسپوليس هم گفت: اين بازي براي شهرداري حياتي است. آنها در بازي‌هاي گذشته موفق نبوده‌اند و اگر اين بازي را هم نبرند به مشکل بر مي‌خورند. اما بازيکنان ما براي اينکه بتوانند در صدر باشند به سه امتياز اين بازيها نياز دارند.

 

وي درباره تماشاگران شهرداري تبريز هم گفت: هواداران تبريزي پرشورند و اگر تيم‌شان را تشويق کنند، مشکلي وجود ندارد. اميدوارم اتفاقي که براي ما در تبريز در بازي با فولاد گستر افتاد در اين بازي نيفتد و هوداران شهرداري تنها تيم‌شان را تشويق کنند.

 

مربي پرسپوليس درباره‌ي تعطيلي دوباره ليگ پس از بازي‌هاي اين هفته گفت: مطمئنا تعطيلات ليگ نه تنها به باشگاه‌ها بلکه به کل فوتبال ايران ضرر مي‌زند. براي ما بسيار سخت است که به لحاظ بدني، فيزيکي و حتي ذهني بازيکنان مان را در چند مقطع آماده کنيم و اين به سود فوتبال ايران نيست. ضمن اينکه فکر مي‌کنم ما تنها کشوري هستيم که اين طور ليگ مان را در مقاطع مختلف تعطيل مي‌کنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)