پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: تیم‌های پایه باید با نگرشی حرفه‌ای‌تر به فعالیت بپردازند چرا که کمیته فنی باشگاه، نظر ویژه‌ای روی این موضوع دارد.

حسین عبدی  افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و حمایت باشگاه از آکادمی و تیم‌های پایه، امیدواریم تمرینات این تیم‌ها هر چه سریعتر آغاز شود تا با کمک یکدیگر بتوانیم زمینه رشد و ارتقاء بازیکنان و تیم‌های پایه را ایجاد کنیم.

وی افزود: یقینا با پشتکار و همکاری‌های همه جانبه ارکان باشگاه و کادر فنی، تیم‌ها به شرایط ایده‌آلی خواهند رسید و ما قصد داریم با برنامه‌های در نظر گرفته شده، حرکت مفیدی را طی کنیم. در حال حاضر قصد داریم تیم‌ها هر چه زودتر تشکیل و کارشان را شروع کنند چون تا حدودی زمان را از دست داده‌ایم.

عضو کمیته فنی باشگاه تصریح کرد: باشگاه یک ورزشگاه کامل را در اختیار گرفته تا تیم‌های پایه مشکلی برای زمان تمرینات نداشته باشند. تیم‌های پایه باید با نگرشی حرفه‌ای‌تر به فعالیت بپردازند چرا که کمیته فنی باشگاه، نظر ویژه‌ای روی این موضوع دارد. در نظر داریم هفته‌ای یکبار جلسه‌ای با کادر فنی تیم‌ها داشته باشیم تا راهکارهای مناسبی را مد نظر قرار دهیم و با یکسان‌سازی تاکتیکی در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا امید به یک هدف مشخص نزدیک شویم.

وی در ادامه گفت: در نشست امروز برنامه هفتگی مشخص شد و نوع کار و اموری که باید انجام بدهیم را با هم هماهنگ کردیم. کادر فنی تیم‌ها الان باید هر چه سریعتر در انتخاب بازیکنان عمل کنند. باشگاه بودجه مناسبی را برای پیشبرد اهداف کوتاه و بلند مدت در نظر گرفته است.

عبدی  خاطرنشان کرد: من و خیلی از دوستان پرسپولیسی دوست داریم در هر بخشی کمک کنیم اما باید بدانیم که این کمک باید در چه سطح و چه استانداری صورت بگیرد. خیلی مهم است که به چه شکلی بتوانیم پرسپولیس را با یک حرکت روبه جلو هدایت کنیم چرا که پیش از این نیز اقدامات خوبی انجام شده است

وی افزود: من به زودی با رحیمی دیداری خواهم داشت اما چیزی که مشخص است من و معینی به عنوان مسئولان تیم‌های پایه و آکادمی انتخاب شده‌ایم تا انشاءالله بتوانیم با همکاری همدیگر کار را به جلو ببریم، اما شرایط کاری را نمی‌دانم چطور تقسیم شده تا درباره‌اش حرف بزنم، به همین دلیل به زودی جلسه‌ای با رحیمی خواهیم داشت و در کنار معینی سعی می‌کنیم هر کمکی که از دستمان برآمد انجام دهیم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا حضور شما در کمیته فنی، مغایرتی با حضورتان در آکادمی پرسپولیس دارد، یا خیر، گفت: خیر، اتقافا یکی از وظایف کمیته فنی این است که بتواند در کارهای نظارتی و اجرایی بیشتر دخالت داشته باشد تا تجارب خود را ارائه دهد، به نظر من مغایرتی بین این دو موضوع نیست.

عبدی درباره احکام کمیته فنی نیز گفت: ما پست‌های خود را دریافت کردیم و اگر در جلسه گذشته مباحثی مطرح شد، در مورد شرح وظایف آن هم به خاطر این بود که برخی دوستان اعتقاد داشتند که چارچوب مشخص و قانونمندتری باید شرح وظایف داشته باشد، تا همه چیز به نفع باشگاه باشد. بر همین اساس پیشنهادهایی را مطرح کردند و بیشتر به دنبال ثبات بودند، در غیر این صورت مشکل خاصی نبود.

 

وی در خصوص اینکه چرا کادرفنی تیم‌های پایه پرسپولیس تغییری نکرده است، اظهار داشت: اکثر اعضای کادر فنی در زمان آقای پروین با پرسپولیس قرارداد بسته‌اند و ما به خاطر احترام به آقای پروین آنها را حفظ کردیم. این کمترین کاری است که می‌توانستیم انجام دهیم.

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه مقدار بودجه برای تیم‌های پایه پرسپولیس تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: در خصوص بودجه با آقای رحیمی صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که فقط باید این صحبت‌ها تحقق یابد و بودجه را به تیم‌های پایه بدهند.

عبدی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم‌های پایه پرسپولیس از سالیان گذشته نتوانسته‌اند عنوان چشمگیری به دست بیاورند، عنوان کرد: به دست آوردن قهرمانی یک نتیجه عالی است ولی ما هدفمان این است که از تیم‌های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان بازیکن بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)