پرسپولیس در مشهد اردو می زند

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با شرايط پرسپوليس قبل از ديدار با فولاد در هفته هفتم ليگ برتر اظهار كرد: شرايط ما بسيار خوب و روندمان همچنان رو به جلو است و روز به روز در حال بهتر شدن هستيم.

 

عبدي در مورد صدرنشيني پرسپوليس گفت: ما هنوز در اوايل فصل قرار داريم و موفقيتي را كسب نكرده‌ايم. پرسپوليس در حال انجام دادن يك كار بزرگ است كه بايد ادامه‌دار باشد. ما وقتي به موفقيت نهايي مي‌رسيم كه تلاش‌مان به قهرماني بينجامد. اميدواريم اين مسير رو به جلوي ما همچنان ادامه داشته باشد.

 

وي ادامه داد: هر تيمي كه بتواند به عنوان تيم بازي كند موفق‌تر است. ما هم در بازي‌هاي قبل براي دقايقي،‌ ضعيف بازي كرديم اما چون بچه‌ها تيم بودند، توانستند ضعف‌ها را پوشش دهند و خودشان را از آن بحران بيرون بكشند. نمونه‌اش بازي قبل مقابل شاهين بود كه تيم ما 10 نفره شد اما بازيكنان توانستند با كنترل بازي از پيروزي به دست آمده دفاع كنند.

 

مربي پرسپوليس شرايط سرخ‌پوشان را براي ديدار مقابل فولاد خوب عنوان كرد و گفت: براي اين ديدار دو بازيكن محروم داريم كه حميدرضا علي عسگر و اميرحسين فشنگچي هستند و مجتبي شيري هم به دليل مصدوميت به اين بازي نمي‌رسد. همان طور كه مي‌دانيم در اين فاصله كم نمي‌شد كار تاكتيكي چنداني را انجام داد و ما فقط مي‌توانستيم كارهاي پيشين را ادامه دهيم و از لحاظ روحي و جسمي آمادگي بازيكنان‌مان را حفظ كنيم.

 

عبدي در رابطه با فولاد نيز خاطرنشان كرد: فولاد تيم خوبي است و جزو معدود تيم‌هايي است كه هر چه زمان مي‌گذرد بهتر مي‌شود. البته حريف اصلي ما آب و هواي اهواز است و مانند بازي مقابل نفت آبادان اگر بتوانيم بر شرايط آب و هوايي غلبه كنيم، كار چندان سختي براي كسب نتيجه نخواهيم داشت.

 

مربي پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا سرخپوشان براي تعطيلات دو هفته‌اي ليگ برنامه‌اي را در نظر دارند يا خير، گفت: يك اردوي چند روزه را در مشهد در نظر گرفته‌ايم و احتمالا با ابومسلم يا پيام هم بازي دوستانه برگزار خواهيم كرد. اين اردو به بچه‌هاي ما كمك مي‌كند تا براي چند روزي در كنار يكديگر باشند و هم اينكه بتوانند از لحاظ معنوي و روحي تجديد قوا كنند و بتوانند براي ادامه ليگ آماده شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)