پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه این تیم در دربی تهران پیروزی را با مساوی عوض کرده ناراحت است.

حسین عبدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی ۲-۲ پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۴، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درآمد. البته نبود هواداران کمی روی بازی تاثیر داشت اما در کل بازی خوبی بود. شاید اگر پرسپولیس بدشانس نبود، گل‌های بیشتری به استقلال می‌زد.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم پرسپولیس برنده این بازی می‌شود. حیف شد پرسپولیس پیروزی را با مساوی عوض کرد. البته اگر هوشمندی قایدی نبود این اتفاق رخ نمی‌داد. جذابیت فوتبال به همین چیز‌ها است. درکل یکی از بهترین دربی‌های برگزار شده تهران بود که همه چیز داشت. مطمئنم پرسپولیس در بازی‌های بعدی می‌تواند امتیاز‌های مهم و حیاتی را کسب کند و دوباره مدعی قهرمانی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به همراه یک ایرانی دیگر یک باشگاه اسپانیایی را خریده است، اظهار داشت: من رابطه خوبی با باشگاه‌های اسپانیایی دارم و از سال پیش چنین صحبت‌های مطرح شد. البته نظر من این بود که بیشتر در بحث فنی کمک کنم اما باشگاه می‌خواست که در کلیت باشگاه‌داری به آنها کمک کنیم. امیدوارم بتوانیم یک کار بزرگ را در اروپا انجام بدهیم.

عبدی ادامه داد: ما به غیر از موفقیت‌های فوتبالی به دنبال این هستیم تا بتوانیم از استعداد‌های فوتبال در ایران و سراسر جهان حمایت کنیم و آنها را به باشگاه خودمان بیاوریم. خیلی دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم کاری برای استعداد‌های ایرانی انجام بدهم تا آنها هم در باشگاه‌های اروپایی پرورش پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که خرید باشگاه خوونتود در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: ما کار‌های خرید را انجام دادیم و در مرحله نهایی ثبت مدارک و اسناد هستیم که وکلای ما این کار را انجام می‌دهند. امیدوارم در نهایت هیچ مشکلی پیش نیاید و کار انجام شود. هرچند که ما الان عضو هیئت مدیره باشگاه هستیم و فقط باید مراحل انتقال مالکیت انجام شود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط فعلی تیم خوونتود عنوان کرد: ما در دسته سه مسابقات هستیم و در تلاشیم تا بتوانیم یک رده بالاتر بیاییم. شرایط این کار فراهم است و اگر بتوانیم در یکی، دو بازی آینده در نیم‌فصل دوم به پیروزی برسیم می‌توانیم جزو سه تیم صعود کننده از گروه خود به پلی‌آف باشیم و آنجا تلاش کنیم تا جزو دو تیم نهایی برای صعود به لیگ بالاتر باشیم.

عبدی ادامه داد: هدف و تلاش من این است که بتوانم از بازیکنان و استعداد‌های ایرانی حمایت کنم و آنها را به فوتبال جهان و اروپا معرفی کنم. ما الان در رده آقایان و بانوان ۲۰ تیم و نزدیک به ۵۰۰ بازیکن داریم. همچنین برای تیم بزرگسالان و دیگر تیم‌های ما تیم «ب» داریم. کاری که من می‌خواستم برای پرسپولیس انجام بدهم اما به خاطر اینکه مدیریت آن زمان شناخت از روی این مسئله و تشکیل تیم «ب» نداشت منتفی شد. واقعا باید هر تیمی، یک تیم دوم داشته باشد که بتواند تمام استعداد‌های موجود را زیر نظر خودش را داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط در تیم ما طوری است که استعدادیاب‌های تیم‌هایی مانند مالاگا، اوساسونا، والنسیا و حتی تیم‌های بزرگ به این مسابقات می‌آیند تا استعداد‌های درخشان را شناسایی کنند. نمونه این بازیکنان ایسکو است که از همین مسابقات به مالاگا و پس از آن به رئال مادرید پیوست. به خاطر همین هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برای بازیکنان مستعد ایرانی و دیگر کشور‌ها شرایط خوبی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)