مرجع خبری پرسپولیس : شیرین ترین برد پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسی رقم خورد. در این خصوص گفت و گویی انجام دادیم به حسین عبدی که در در پی می آید :

* بالاخره بردید !

– ما باید زودتر از این ها برد می آوردیم و استحقاق آن را در دیدار های قبلی داشتیم اما عدم استفاده مناسب از موقعیت های گلزنی و یکسری بدشانسی ها این اجازه را به ما نداد.

* تصور می کردید با این نتیجه مقاومت را شکست دهید؟

– نکته مهم این مسابقه زود به گل رسیدن ما بود که باعث شد کنترل بازی را در ادامه به دست بگیریم. زدن 4 گل برای پرسپولیس عجیب نیست اما خوردن 2 گل در چند دقیقه پایانی اصلا پذیرفتنی نیست و بازیکنان تیم باید هوشیارانه تر عمل کنند و مبادا تصور کنند بعد از زدن 4 گل یا کمتر و بیشتر دیگر همه چیز تمام شده.

* قبول دارید در این مسابقه تلاش و اتحاد بازیکنان نسبت به بازی های قبل بیشتر بود؟

– بازیکنان تیم به دنبال این بوده و هستند که بهترین عملکرد را در زمین از خود بر جای گذارند. مطمئنا از نظر آن ها بهترین تصمیم انجام می شود در حالی که اگر بازیکنان همکاری و همفکری خود را بیشتر کنند به نفع تیم خواهد بود و همین تصمیمات درست است که گل های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

* آیا این برد جرقه بود یا اینکه پرسپولیس از این پس کمتر امتیاز از دست خواهد داد؟

– ما می توانستیم خیای از دیدارهای خود را با برد پشت سر بگذاریم اگر در تصمیم گیری ها سریع تر عمل می کردیم. این مساله در بازی با مقاومت دیده شد و نتیجه اش یک برد شیرین بود. هر چند 2 گل بد دریافت کردیم.

* بعد از جلسه ای که کاشانی بین شما و کرانچار ترتیب داد آیا در انتخاب ترکیب اصلی نقشی داشتید؟

– کرانچار کلا در انتخاب ترکیب اصلی خودش تصمیم می گیرد و بعضا در تعویض ها با من مشورت می کنند که این اتفاق در دیدار با مقاومت رخ داد.

* حضور کاشانی در پرسپولیس چقدر موثر بوده است؟

– بازگشت کاشانی به پرسپولیس که پیش از دربی اتفاق افتاد تاثیرات بسیاری مثبتی داشته که در 2 بازی اخیر تیم کاملا مشهود بود. امیدوارم حضور او در تیم پررنگ تر شود و به زودی تیمی شویم که مردم انتظار دارند.

* نفرات ذخیره پرسپولیس از وضعیتی که دارند دلخورند، برای آنها صحبتی ندارید؟

– این یک واقعیت است که ما 31 بازیکن داریم و می توانیم 11 نفر را به زمین فرستاده و 7 بازیکن را روی نیمکت داشته باشم. نفرات ذخیره تیم باید درک کنند که در چه تیمی بازی می کنند و به تصمیماتی که گرفته می شود احترام بگذارند.

* این احتمال وجود دارد که برخی نیمکت نشینان تیمتان را در نیم فصل به تیم های دیگر منتق کنید؟

– در هر موردی در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی و مدیریت باشگاه هستند و مطمئنا تصمیم عاقلانه در این زمینه گرفته خواهد شد. به عقیده من فاصله بین نفرات ذخیره و اصلی ها خیلی کم است و آن ها می توانند به راحتی در ترکیب ثابت هر تیم لیگ برتری بازی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)