پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روحیه پیروزی طلبی سرخپوشان بود که موجب شد آنها در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط از نظر انگیزه و فنی قرار داشته باشند و این موضوع قابل تحسین است.

حسین عبدی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برتری ۴ بر صفر سرخپوشان برابر الشارجه امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد و دیگر جای هیچ حرف و حدیثی را برای انتقاد نگذاشت. بازیکنان خیلی خوب و با برنامه بازی کردن و از این حیث عملکرد آنها جای تحسین دارد.

وی افزود: برگ برنده پرسپولیس در این مسابقه روحیه خوب تیمی بود. مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شد اما بازیکنان توانستند خیلی‌خوب شرایط را کنترل کنند و روحیه و انگیزه بالای آنها بر خستگی غلبه کرد و موجب شد تا آنها از نظر بدنی تا آخرین دقیقه برای گلزنی تلاش کنند که این موضوع جای تحسین دارد.

این پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: یکی از نقاط قابل تحسین سرخپوشان، هماهنگی بازیکنان در حمله و دفاع بود، چرا که همه توانستند با کار خوب تیمی هم در کار دفاعی موفق باشند و هم در کار هجومی.

عبدی گفت: باید به کادر فنی پرسپولیس هم خسته نباشید گفت که خیلی خوب، اوضاع را مدیریت کردند و روحیه پیروزی طلبی را به بازیکنان تلقین کردند که این موضوع هم جای تقدیر دارد و نباید از نقش ویژه آنها به ویژه آماده‌سازی بازیکنان از نظر روحی و روانی برای مسابقه چشم‌پوشی کرد.

عبدی در مورد رویارویی با السد در هر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: السد را دیگر می‌توان رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان دانست چرا که این ۲ تیم در چند دوره اخیر چندین بار با یکدیگر مواجه شدند و در بیشتر مواقع همین پرسپولیس بود که به برتری رسید. با توجه به روحیه خوبی که در تیم حاکم است می‌توانیم به موفقیت تیم تحت هدایت گل‌محمدی امیدوار باشیم.

عبدی در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر شرایط تیمی اوضاع خوبی دارد و امیدوارم تا این وضعیت تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا ادامه داشته باشد و دوباره تیم را در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا ببینیم.

پرسپولیس فردا (یکشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف السد قطر خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)