پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز یکی از خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم چون چند روز استرس داشتم.
حسین عبدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل النصر عربستان در نشست خبری گفت: از تمام مردم و مسئولان و کسانی که در این برد تاثیرگذار بودند تشکر می‌کنم و همچنین از حسین هدایتی ممنون هستم که کاری کرد مردم به ورزشگاه بیایند و از همه بازیکنان تیمم هم تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: امروز خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم و چند روز استرس داشتم کلی تلاش کردم تا بازیکنان را تهییج کنم و این برد را به صاحبان اصلی فوتبال این مملکت تبریک می‌گویم. به همه مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم.
 
عبدی در خصوص اینکه باید با برانکو همکاری کند و در ادامه در کنار سرمربی جدید پرسپولیس باشد، گفت: از یکی از کسانی که تشکر می‌کنم حمید درخشان است و حتی علی دایی برد امروز فقط متعلق به یک نفر نیست و همه در آن سهیم هستند ما در رختکن در خصوص گذشت‌ها وفاداری ها و مسئولیت‌ها حرف زدیم و همین مساله باعث شد که به پیروزی برسیم.
 
وی تاکید کرد: با وجود اینکه تمرکزمان کمی بهم خورد ولی بردیم اما اجازه بدهید چند روز دیگر در مورد این مساله صحبت کنم و پیش از این هم گفتم نباید در مورد این مساله صحبت کرد.
 
عبدی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس تمام کننده نداشت، گفت: تیم النصر عربستان حریف ما بود با پشتوانه قوی مالی دو بازیکن آنها از نظر مالی به اندازه کل باشگاه‌ ما ارزش داشت و با این بی پولی کار بزرگی کردیم ولی به نظر شما چه کسی می‌توانست بالاتر از این بازیکنان النصر بازی کند و اگر یکی دیگر از موقعیت‌هایمان گل می‌شد و دو گل میزدیم برد شیرین‌تری به دست می آوردیم.
 
سرمربی پرسپولیس افزود: در مورد حرکت طارمی باید بگویم او قصد توهین نداشت و می‌خواست تلافی کند و عربستانی‌ها در آنجا نموداری را بعد از گل سوم کشیدند و طارمی هم امروز اینکار را انجام داد و فکر نمی‌کنم حرکتش توهینی به ملت عربستان باشد و فقط این بازیکن می‌خواست حرکتی  که حریف‌مان در عربستان انجام داد را تلافی کند و من هم باید روز مادر را به همه مادران ایران تبریک بگویم و امیدوارم این روز برای همه پر برکت باشد و انصافا رمز یا زهرا خیلی به ما کمک کرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)