مرجع خبری پرسپولیس : مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين كه ديدار تداركاتي تيم ملي برابر فلسطين مهاجمان ايران را براي رويارويي با بحرين آماده كرده است، گفت: مطمئن باشيد سبك بازي بحرين نسبت به سال‌هاي گذشته تغيير كرده است.

 

حسين عبدي درباره وضعيت تيم ملي فوتبال پس از ديدار با فلسطين و در آستانه رويارويي با بحرين با بيان اين كه ملي پوشان ايران در برابر فلسطين بازي را كاملا در اختيار خود گرفته بودند، اظهار كرد:

اگر بخواهيم از ديدار با فلسطين نتيجه‌اي بگيريم اين را بايد بگويم كه بازيكنان ما در اين بازي به اعتماد به نفس بالايي رسيدند و خط حمله ما براي بازي با بحرين كاملا آماده شد، ولي اين بازي براي مدافعان ما چيزي نداشت، چون حريف نتوانست روي دروازه‌ ايران فشار بياورد. همچنين سرمربي تيم ملي در بازي با فلسطين توانست بازيكنانش را در پست‌هاي مختلف بسنجد و آن‌ها را آزمايش كند.

 

وي در ادامه بحرين را بسيار بهتر از فلسطين دانست و با بيان اين كه شرايط بازي با بحرين با ديدار با فلسطين بسيار متفاوت است، چون بازي آينده رسمي است،‌ افزود: ديدار بحرين در برابر قطر را ديدم و متوجه شدم كه اين تيم حدود 50 درصد تركيب گذشته‌اش را حفظ كرده است، اين تيم در دفاع بسيار منسجم عمل مي‌كند و در حمله با تمام بازيكنان و به صورت مستقيم شركت مي‌كند .

 

عبدي ادامه داد: سرمربي بحرين از دوستان من است كه در دوره مربيگري سال گذشته در انگليس با او هم دوره بودم. در همان جا هم به تيلور پيشنهاد هدايت يك تيم ليگ برتري داده شد، ولي او نپذيرفت. سبك كار او اين چنين است كه تركيب تيمش را بر اساس سبك بازي حريف مي‌چيند و سعي مي‌كند نقاط قوت حريفش را از كار بيندازد، ولي تيم ملي بايد با انجام يك بازي قدرتي و با استفاده از برنامه‌هاي جديد حريف را سورپرايز كند.

 

مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس همچنين با تاكيد بر اين كه نبايد بحرين را به چشم همان تيمي نگاه كرد كه در سال 2001 مانع صعود ما به جام جهاني شد، خاطرنشان كرد: بازيكنان بحرين فوتبال را بلد هستند و براي كسب نتيجه‌ قابل قبول به ايران مي‌آيند. مطمئن باشيد با تغيير سرمربي اين تيم، سبك بازي آن‌ها هم عوض شده است. البته اتلاف وقت، حربه‌اي است كه بيشتر تيم‌هاي آسيايي آن را انجام مي‌دهند و به نوعي جزيي از بازي اعراب هم هست، اما اين كار در دنياي فوتبال مطرود است و يقينا بحرين هم با تفكر سرمربي جديدش پا به ميدان مي‌گذارد و از آنجايي كه تيلور را مي‌شناسم تصور نمي كنم بحريني ها با همان شيوه قديم بازي كنند.

 

بر اساس نظر پزشكان تيم ملي فوتبال، ممكن است علي كريمي به دليل مصدوميت نتواند در برابر بحرين به ميدان برود. همچنين فرهاد مجيدي نيز از تيم ملي خداحافظي كرده است. عبدي در اين رابطه گفت: گذشتن از نام برخي بازيكنان سخت است. مطمئنا حضور بازيكني مثل كريمي مي‌تواند تاثير زيادي در نتيجه‌ داشته باشد، اما تيم ملي نبايد به متكي افراد باشد. البته من اميدوارم كه كريمي به بازي با بحرين برسد، اما اگر اين اتفاق نيفتاد، جاي نگراني نيست و ساير بازيكنان مي‌توانند به بهترين شكل كار كنند.

 

وي در پايان درباره حضور تماشاگران در بازي مقابل بحرين هم تصريح كرد: دليل علاقه فوق العاده‌ زياد مردم دنيا به فوتبال و هزينه اي كه دست اندركاران اين ورزش براي جذب تماشاگران انجام مي‌دهند همين حساسيت‌هاي ملي و منطقه اي است. اين مسايل گاهي نتايج بازي ها را تحت الشعاع قرار مي‌دهد. در شرايط موجود بايد بتوانيم از حضور تماشاگران براي حفظ غرور ملي خود بهره ببريم. در نهايت اميدوارم تيم ملي با پيروزي برابر بحرين يك گام ديگر به هدف خود يعني صعود به جام جهاني نزديك تر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)