پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید این باشگاه فعلا از منابعی به غیر از اسپانسر هزینه‌هایش را تامین می‌کند.

حسین عبدی درباره انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس و همین طور انتخاب علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه، اظها‌ر کرد: خوشحالم که می‌توانم به عنوان عضو هیات مدیره و در پستی به غیر از مسائل فنی به پر‌سپولیس کمک کنم. بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره جلسه خوبی با حضور دکتر سجادی برگزار کردیم و در نهایت به اتفاق آرا، جعفر کاشانی به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شد و علی اکبر طاهری نیز سرپرست باشگاه شد.

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که چرا به طاهری حکم سرپرستی دادید و در همان جلسه اول مدیر‌عامل انتخاب نشد؟ گفت: به خاطر کمبود وقت نمی توانستیم سریعا مدیر‌عامل را انتخاب کنیم بنا‌بر‌این پس از مشورت‌هایی که صورت گرفت قرار بر این شدطاهری به عنوان سرپرست با تمام اختیارات مدیر‌عامل امورات باشگاه را در اختیار بگیرد تا پس از رفع و فتق امور در یک فرصت مناسب مدیر‌عامل باشگاه را انتخاب کنیم.

عبدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در میان اعضا اختلاف نظری وجود دارد یا خیر؟ گفت: خو‌شبختا‌نه در هیات مدیره جدید تمام اعضا نقطه نظرات مشترکی وجود دارد و ما شاهد اختلاف نظری نیستیم. شاید هر کدام از افراد نگرش‌هایی برای اداره باشگاه داشته باشند، ولی مطمئنا همه ما در نهایت یک نقطه نظر داریم و این نگرش‌ها است که می‌تواند به حل مشکلات باشگاه کمک کند.

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برانکو ایوانکوویچ در کارش در باشگاه پر‌سپولیس ادامه می‌دهد؟ گفت: مطمئنا برانکو در پر‌سپولیس می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد.

او همچنین درباره لیست بازیکنانی که برانکو درخواست کرده است نیز خاطر‌ نشان کرد: باید آن لیستی که برانکو ارائه کرده است را بررسی کنیم. شاید برخی از بازیکنانی که برانکو خواسته با باشگاه خاصی قرارداد داشته باشند و ما نتوانیم آنها را جذب کنیم، ولی مطمئنا با درایت‌ طاهری سعی می‌کنیم بهترین تیم را برای پر‌سپولیس ببندیم.

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که با توجه به این که شما قرار بود به عنوان دستیار در کنار برانکو فعالیت کنید، ولی چنین اتفاقی رخ نداد آیا به خاطر این موضوع از برانکو ایوانکوویچ ناراحت نیستید؟ گفت: من هیچ وقت به خاطر این مساله از برانکو ایوانکوویچ ناراحتی ندارم. درباره این موضوع باید توضیحی ارائه کنم. قبل از بازی با النصر قرارداد برانکو ایوانکوویچ امضا شده بود و قرار بود من برای یک بازی روی نیمکت بنشینم. خدا را شکر که توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم. قرار بر این بود بعد از بازی جلسه‌ای را برگزار کنیم تا درباره همکاری من با برانکو ایوانکوویچ تصمیم گیری شود، اما هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نداد و همه چیز در ابهام باقی ماند. من در دنیای مربیگری یک فرد حر‌فه‌ای هستم و تمام شرایط را می دانم و اگر در آن مقطع جلسه‌ای برگزار می‌شد و وظایف مشخصی به من محول می‌شد، اگر می‌توانستم آن وظایف را انجام دهم مطمئنا قبول می‌کردم و انجام می دادم اگر هم نمی توانستم آن وظیفه را انجام دهم به راحتی از تیم کنار می رفتم، اما مساله این است که هیچ وقت جلسه‌ای میان من و مدیر باشگاه و همین طور برانکو برگزار نشد. در کل باید بگویم که من به خاطر آن اتفاقات هیچ ناراحتی ندارم و هیچ مشکلی با برانکو ایوانکوویچ بر سر این موضوع ندارم.

عبدی همچنین درباره سوابق مدیریتی خود نیز خاطر‌ نشان کرد: در خارج از ایران 9 سال سابقه مدیریت یک شرکت بزرگ را برعهده داشتم و در این مسائل بی تجربه نیستم. از نظر مسائل فنی هم باید بگویم که تجربه بالایی دارم و فکر می‌کنم می‌توانم به پر‌سپولیس کمک کنم. درست است که من در کار مربیگری و همین طور سرمربیگری تجربه به مراتب بیشتری نسبت به مدیریت دارم ، ولی وقتی شرایط حکم می‌کند که شما در پست دیگری انجام وظیفه کنید اگر بتوانید کمک کنید باید این کار را انجام دهید. امیدوارم که بتوانم در هیات مدیره برای پر‌سپولیس مثمرثمر باشم.

سخنگوی باشگاه پر‌سپولیس در پایان درباره انتخاب اسپانسر برای این تیم هم، تصریح کرد: مطمئنا هر تصمیمی در این باره اتخاذ شود باید از سوی هیات مدیره صورت بگیرد. فعلا به خاطر کمبود وقت سعی داریم تا امورات مهم‌تر‌ی از انتخاب اسپانسر را انجام بدهیم و در یک فرصت مناسب اسپانسر باشگاه را انتخاب کنیم. خدا را شکر فعلا از منابع دیگری می‌توانیم هزینه‌های باشگاه را تامین کنیم تا اسپانسر انتخاب شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)