مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي بعد از شكست پرسپوليس مقابل ملوان در ورزشگاه آزادي گفت: «ما به راحتي مي‌توانستيم برنده اين بازي باشيم اما سه امتياز اين بازي را تقديم ملوان كرديم. به نظر من يكي از بدترين بازي‌هاي ما در اين فصل بود و شايد بتوان گفت شوك بزرگي بود كه پيش از بازي با استقلال لازم داشتيم.»

عبدي درباره عملكرد پرسپوليس در اين بازي توضيح داد: «عمده دليل عدم نتيجه گيري تيم موقعيت‌هاي مسلم گلزني بود كه بازيكنان ما به سادگي هرچه تمام‌تر از دست دادند. به طور مثال موقعيت گل تك به تكي كه هادي نوروزي از دست داد مي‌توانست همه چيز را تغيير دهد. اين مشكل قابل توجهي است كه بايد براي آن فكري كنيم.»

وي افزود: «در عين حال خوردن سه گل در يك بازي خانگي نشان مي‌دهد كه بازيكنان ما به مسائل فني-تاكتيكي كه پيش از بازي به آنها گوشزد مي‌شود توجه جدي نمي‌كنند. چرا كه در اكثر بازي‌ها دقيقا از جايي ضربه مي‌خوريم كه پيش از بازي درباره آن صحبت كرديم.»

 

مربي پرسپوليس ادامه داد: «با اين حال چنين اتفاقاتي در همه جاي دنيا و براي تمام تيم‌ها رخ مي‌دهد. در حال حاضر وظيفه ما به‌عنوان كادر فني اين است كه تيم را جمع كنيم و براي بازي با استقلال آماده شويم. فكر مي‌كنم اين باخت بيشتر از اينكه بتواند پيش از دربي در روحيه بازيكنان تاثير بگذارد شوك مناسبي بود كه در مقطعي آنها را به خود آورده است.»

وي همچنين درباره جلسه پس از بازي كه در رختكن برگزار شد گفت: «همه ناراحت بودند از آقاي كاشاني بگيريد تا دايي و بازيكنان، هيچ‌كس نمي‌توانست اين نتيجه را هضم كند. صحبت‌هايي مطرح شد و در نهايت بازيكنان هم قسم شدند تا با عملكرد خود ديگر اجازه ندهند چنين اتفاقي رخ دهد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)