مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: در مجموع تیم گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشت.

حسین عبدی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس صعود مقتدرانه ای به مرحله حذفی داشت. برگزاری بازی هایی با این سبک و سیاق و آن هم به صورت فشرده و متمرکز تجربه جدیدی برای پرسپولیسی ها محسوب می شد که فکر می کنم باعث شد بازیکنان این تیم به خصوص یاران جوان و تازه وارد تیم با چالش ویژه ای روبرو شده و علاوه بر صعود به مرحله بالا، دستاورد مهمی چون کسب تجربه برای پرسپولیسی ها را در این تورنمنت شاهد بودیم.

مربی اسبق پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در حالی با ۵ پیروزی و یک شکست از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کرد که حتی شکستی که در برابر الوحده امارات در کارنامه پرسپولیس به ثبت رسید، اتفاق خوبی برای این تیم بود. این شکست به پرسپولیس این درس را داد که تیم باید تحت هر شرایطی تمرکز خود را از دست ندهد و به تیم کمک کرد تا با این تجربه برای بازی های حذفی در مرحله بعد شرایط بهتری برای تیم رقم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در مجموع تیم گل محمدی در این تورنمنت شرایط خوبی داشت. تیم در اکثر بازی ها به لحاظ فوتبالی و فنی نمایش خوبی را از خود ارائه داد و مشخص شد که پرسپولیس در حال حاضر شرایط فنی خوب و ایده آلی دارد که تداوم این روند می تواند در نهایت منجر به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و تورنمنت هایی مثل لیگ برتر و جام حذفی شود.

عبدی در ادامه درخصوص شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: با توجه به شرایط خاص برگزاری بازی ها در هند و شرایط آب و هوایی در کشور میزبان بازی های گروه پرسپولیس، باید زمان لازم در اختیار تیم و بچه ها قرار بگیرد تا ریکاوری کنند که البته حالا این زمان برای پرسپولیس در نظر گرفته نشده است. به هر حال این نگرانی وجود دارد که خستگی تیم در بازی های آینده مساله ساز شود اما حضور در تیم های بزرگ مثل پرسپولیس معمولا با چنین چالش هایی توام می شود و بچه ها و کادر برای رسیدن به شرایط مطلوب در کمترین زمان ممکن باید تلاش ویژه ای را داشته باشد.

کاپیتان سال‌های قبل پرسپولیس درمورد بازی حساسی که یکشنبه هفته آینده پیش روی تیم گل‌محمدی است، تاکید کرد: بازی با سپاهان بدون شک بازی سخت و مهمی برای هر دو تیم است و به طور حتم باید این رقابت را ۶ امتیازی دانست که به نوعی سرنوشت قهرمانی لیگ برتر با آن گره خورده است. پرسپولیس نباید در این بازی از قدرت حریفش غافل شود و با تمرکز بالا  برابر این تیم به میدان برود. به نظر من اگر این دو فاکتور توسط پرسپولیس رعایت شود به احتمال ۷۰ تا ۸۰ درصد می تواند با برد به تهران بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)