مرجع خبري پرسپوليس: مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم فوتبال پرسپوليس به بازيكني مانند علي كريمي نياز دارد و او بازيكني است كه مي‌تواند با يك حركت خود جریان بازی را تغییر دهد.

حسين عبدي ضمن بيان مطلب فوق افزود: اميدوارم علي كريمي با باشگاه پرسپوليس به توافق برسد تا بتوانيم از استعداد و تكنيك وي استفاده كنيم. بازيكناني نظير علي كريمي در فوتبال بسيار نادر هستند وحيف است وي را از دست بدهيم من دوست دارم همچنان وی در پرسپوليس بازی کند.
وي افزود: طبق اعلام قبلي قرار است يك مربي خارجي به پرسپوليس بيايد و اين مربي در سطح فني بالايي خواهد بود. من هم به همين دليل قبول كردم در كنار پرسپوليس كار كنم و اين را براي خود افتخار مي‌دانم.
مربي پرسپوليس ادامه داد: من قبل از حضور در پرسپولیس دلواپسي هایی داشتم ، اول اينكه مدت زمان اندكي تا آغاز مسابقات فرصت داريم و بازيكنان بايد كامل شوند تا نقاط ضعف تيم برطرف شود دوم اينكه هر چه سريعترسرمربي تيم انتخاب شود. اگر سرمربي تيم انتخاب و كارش را آغاز كند. بسياري از مشكلات حل خواند شد. ضمن اينكه با برگزاري اولين ديداردر مسابقات ليگ برتر شرايط عادي خواهد شد.
عبدي اضافه كرد: معمولاَ در تيم‌هاي بزرگ در فصل نقل و انتقالات مهره‌هاي زيادي را جابجا نمي‌كنند و در نهايت يك يا دو بازيكن به دليل عدم توافق جدا مي‌شوند و به ندرت پيش مي‌آيد که بیش از سه بازيكن بزرگ از یک تیم صاحب نامی جدا شوند. اما در باشگاه پرسپوليس به ويژه در چند سال اخير در فصل نقل و انتقالات بازيكنان بسياري جابجا شده اند و همين مساله باعث شده پرسپوليس روند ثابتي را در مسابقات ليگ برتر نداشته باشد.
وي گفت: در اين شرايط هماهنگ شدن بازيكنان جديد با نفرات قبلي بسيار سخت است و تا اين بازيكنان از یکدیگر شناخت پيدا كنند بازي‌هاي زيادي گذشته و تیم آنگونه که باید به هماهنگی لازم نمی رسد. بنابراین ما فعلا تلاش می کنیم در اندك فرصت باقي‌مانده از لحاظ هماهنگي تيم را آماده كنيم.
عبدي درپاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از دیگر تیم ها عقب نیفتاده است افزود: نبايد فراموش كرد همواره در ورزش فوتبال عوامل انساني نقش زیاد و اساسي را ايفا مي‌كنند و به همين دليل ممكن است اتفاقات بسياري در جريان مسابقات لیگ برتر رخ بدهد که من اميدوارم اين اتفاقات اين بار به سود پرسپوليس باشد.
 
وي ادامه داد: من دو روز است كه تمرين پرسپوليس را زير نظر گرفته‌ام ، ديروز به طور رسمي كار تمرينات خودم را با تيم شروع كردم و روز قبل از آن نيز نظاره‌گر تمرين بودم تا ارزيابي های دقیقی از شرايط پرسپولیس داشته باشم. در حال حاضردر كنار يكسري ديگر از دوستان مسائل تاكتيكي تيم را پشت سر مي‌گذاريم واکنون تمرينات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار مي‌شود. كارهاي مقدماتي تمرينات اتتقال توپ از دفاع به حمله و همچنين استفاده از ضد حملات از جمله مسائل اصلي و تاكتيكي ما محسوب مي‌شود.

عبدي گفت: با اين شرايط كه ما تمرين می کنیم اگر سرمربي جديد بيايد خيلي راحت مي‌تواند كارهاي تاكتيكي خود را در تيم ارائه كند چرا که در حقیقت ما راه سر مربی را برای کارهای تاکتیکی هموار می کنیم ضمن اینکه اميدوارم هر چه سريعتر سرمربي تيم مشخص شود.
 
مربي تيم پرسپوليس تاكيد كرد:‌خوشبختانه بازيكنان پرسپوليس قبل از انتخاب مربيان از سوي كميته فني انتخاب و جذب شده‌اند. دراين صورت قدرت مانور براي مربيان فقط در درون باشگاه خواهد وخیلی نمی توان دست به ریسک زد.
وي ادامه داد: قرار است دو بازيكن برزيلي كه يكي از آنها در پست هافبك بازي مي‌كند به تيم ما اضافه شوند و ما فيلم بازي‌هاي اين بازيكنان را تماشا كرده‌ايم و شناخت كاملي از آنها داريم و می توانند به تیم ما کمک کنند.
عبدی در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی جدید پرسپولیس بخواهد دستیارانش را خودش انتخاب کند و با شما موافق نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: من تابع سیاست های باشگاه پرسپولیس هستم و تصمیم با مدیران این باشگاه است .
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)