پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا کارهای بزرگتری انجام شود. من به نوبه خودم از کاری که بچه‌ها کردند، راضی‌ام ولی رضایت‌مندی مطلق ایجاد نشده و باید شرایط بهتری رقم بخورد.

حسین عبدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پس از بازی با لخویا، شرایط تیم از همه لحاظ بهتر شده است. البته باید بهتر شویم و برای این منظور باید امکاناتش را فراهم کرد. عوامل مختلفی وجود دارد که به این روند کمک می‌کند. آنچه مسلم است بچه‌ها، کادر فنی و باشگاه در این شرایط پر استرس کار کردند تا در زمانی که اکثر کارشناسان با شک و دودلی صحبت می‌کردند، بازی با لخویا رقم بخورد. وقتی این اتفاق و بازی‌های مشابه دیگری روی داد، یعنی پتانسیل بالایی دارند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا کارهای بزرگتری انجام شود. من به نوبه خودم از کاری که بچه‌ها کردند، راضی‌ام ولی رضایت‌مندی مطلق ایجاد نشده و باید شرایط بهتری رقم بخورد. برای شرایط بهتر، حمایت بیشتر لازم است. این روند را باید ادامه بدهیم تا گفته شود کار درستی انجام شده است و به این منظور باید فضا و بستر مناسب ایجاد کنیم تا عوامل انگیزشی را نه تنها حفظ بلکه چند برابر کنیم.

وی درباره شروع روند فنی که منجر به بازی با لخویا شد، ادامه داد: به نظرم این روند از بازی با پدیده آغاز شد. در اصفهان باختیم در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم. به یک موقعیت باختیم. پس از آن، برابر پدیده برای اولین بار بود که به این شکل عمل کردیم و ترکیب چیدیم. تیم برابر صبا خیلی بهتر شد حتی می‌توانم بگویم بهتر از بازی با لخویا بودیم ولی گل نزدیم. فرق بازی با لخویا این بود که اینبار گل زدیم.

عبدی درباره تفاوت عملکرد پرسپولیس بین دو نیمه خاطرنشان کرد: مساله بدنی نیست. به موضوع شناخت بر می‌گردد. شما هر قدر حریف را آنالیز کنید باز هم در روز بازی تغییراتی وجود دارد. افت و خیزهایی را می‌بینیم. برای نیمه دوم نگاه جدیدی از حریف ارائه می‌شود و شناخت بهتری بوجود می‌آید.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازی مشابه لخویا را برابر بنیادکار شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: بچه‌های ما در بازی با لخویا و بازی‌های مشابه آن نشان دادند که چه ظرفیتی دارند. پس این قابلیت وجود دارد. اینطور نبود که بگویند ظرفیت لازم وجود ندارد. البته کیفیت نسبی است. یک بازیکن هم نسبت به خودش متغیر است. بسته به شرایط استرس، هیجانات، مسائل روانی، تاثیرات اجتماعی و مشکلاتی که دارد. تمرینات و امکانات و خلاصه همه اینها تغییر می‌کند. قطعا اگر شرایط لازم فراهم باشد و انرژی‌های مثبت را در اطراف تیم بیشتر کنیم با اقداماتی که از سوی باشگاه انجام می‌شود حتما یک بازی خیلی خوب رقم می‌خورد. البته طبیعی است که استراتژی‌های فنی متفاوت باشد.

وی در پایان گفت: در مورد تیم می‌توانم بگویم هر چه تاکنون دیده‌ایم بخشی از توانمندی این تیم است، پتانسیل بچه‌ها خیلی بیشتر از اینها است و به همین دلیل می‌گویم رضایت ما در کادر فنی کامل نیست. استخراج تمام این توانایی‌ها هم محصول تمام عواملی است که باید کنار یک تیم باشد و همه از خود بازیکن تا کادر فنی و مدیریت باشگاه در آن نقش دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)